Gå til innhold
Hundesonen.no

vi skal på nordenstam kurs i helgen!

house of Gjerde

Recommended Posts

heisann alle!

Måtte bare dele nyheten med alle, vi skal nemlig på kurs hos nordenstam i Drammen i helgen. og når jeg sier vi så mener jeg hele House of Gjerde; Meg selv, Ronny (gubben), Rex og Kiza. Vi reiser fra Bodø på fredagen (kl 7 går flyet :) ), men vi gleder oss fryktelig til kurset ;)

er det noen som har vært på kursene som har lyst til å dele erfaringene sine med oss? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja det koster nok iallefall alt tilsammen, men hund nr.2 går for halve prisen. syns ikke kurset er så dyrt, det som svir er jo flybilettene -4000 tilsammen *gulp* :)

ja, gleder meg til å se hva som skjer på kurset, jeg får gi deg en liten oppsummering når vi kommer hjem da ;) vi vurderer også å dra på sommerkurs dit, vi får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på sommerkurs hos Nordenstam i en uke og det var dødsbra! Han kan virkelig hund!! Er selv fra Bodø:) Jeg og gullet reiste alene dit.

Mamma og pappa var på sommerkurs hos Nordenstam med sine hunder da jeg var endel yngre. Husker enda at jeg, min bror og min lillesøster hadde barnepasser som hadde eget opplegg med skattejakt og greier :) Mange år siden nå, men husker enda hvor kista var gjemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...