LØJ Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 @RAH I går i 10-tiden ble jeg plutselig kastet ut med denne medlingen (se bildet). Kom ikke inn igjen heller, forsøkte noen ganger og jeg forsøkte å trykke på "Kontakt oss" men fikk bare samme medlingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 Hei @LØJ, Gjelder dette hele forumet? Altså hundesonen.no, eller en spesiell link? Kan du forsøke å logge ut og inn igjen (om du er logget ut). Evt. ctrl + shift + r flere ganger (cmd + shift + r på mac). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 12. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2017 9 timer siden, RAH skrev: Hei @LØJ, Gjelder dette hele forumet? Altså hundesonen.no, eller en spesiell link? Kan du forsøke å logge ut og inn igjen (om du er logget ut). Evt. ctrl + shift + r flere ganger (cmd + shift + r på mac). Dette skjedde fredag morgen, nå (og i går lørdag) var alt ok igjen... Ville bare informere om Og ja, det gjaldt hele forumet. Satt og leste i AN-tråden, skulle bla om til neste side og vips så var jeg kastet ut av hele Hundesonen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 12. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2017 Takk for oppklaringen @LØJ , fredag morgen ble forumet oppgradert. Dette gjaldt dessverre alle brukere. Beklager dette, takk for at du sier fra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts