Gå til innhold
Hundesonen.no

hiver du posen i andres søppeldunk?

MarieR

Recommended Posts

Her vi bor er det langt mellom tilgjengelige søppelkasser fordi det er flest søppelhus med lås. Finner jeg en søppelkasse så kaster jeg den der :P Sambo pleier å ha møkkposen i jakkelomma fordi det er så langt mellom søppelkassene. Her om dagen luktet det skikkelig ille i skapet, gjett hvom som glemte å tømme lommen dagen før :P

da kaster jeg heller posen i nærmeste søppeldunk, for å putte den i lomma gjør jeg bare ikke.

Men eierne bør være glad for at jeg kaster en gjenknytt pose me møkk, enn at jeg bare lar dritten ligge rett utenfor huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør nok det, ja. Satser på at eierne av dunken ikke skal lukte nedi der for å sjekke :P Uansett bedre å kaste neddi der enn å la posen/driten ligge.

samme gjør jeg... ingen av mine naboer som klager vertfall.. de mener det er værre hvis dritten skal bli liggenes ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kasster i nærmeste søppel donk. Men jeg bor jo i byn og der er det som oftest store fellesdonkker utfor bygårene og da gjør det ikke noe. Men jeg tror jeg har kastet det i nærmeste soppel bøt uanset gifrt ikke drasse på den. :P Leste hær om dagen om en gammel dame som var iritert for at folk kastet posen i hennes donk for det ble så ekkel lokt i doken hennes :P. Mye rart ja.

haha, skal godt gjøres å ha et boss-span som lukter godt altså! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei!  I dag hadde jeg et uoppmerksomt øyeblikk, og den yngste hunden i huset forsynte seg fra søppelbøtta… Vi hadde små kyllingklubber til middag, og plutselig sto han å gnagde på et bein…. Han har tygget av den ene enden på beinet, og rakk å svelge før jeg fikk tatt han. Det er en liten hund(ca 3 kg) og 1 år gammel.. Han går på allergifôr og tåler jo ikke kylling(så diare får han uansett i dag)  Har hørt at hunder aldri skal få varmebehandlet bein, og hvertfall ikke kylling. Vetrinær sier at jeg bare må overvåke og se om det går fint…. Jeg blir jo dritnervøs, for å si det mildt.  Noen med erfaring som kan fortelle meg hva jeg skal se etter, om det plutselig skulle gå galt? 
    • Pomeranian har egen klubb: http://www.norskpomklubb.no/
    • Jeg anbefaler dere å gå via raseklubben, de bør ha en oversikt over tilgjengelige hannhunder som er helsetestet. Det er vel Norsk Miniatyrhundklubb som gjelder for pomeranian tror jeg.
    • Hei .Vi søker etter en sunn og frisk pomerian hannhund for parring. Ønsker at den er testet for arvelige sykdommer. Ser frem mot en hyggelig prat. 
    • Ikke så mye nytt. Det har vært mindre av det som er dårlig og mer av det som er bra. Morsomt er at Ede er så stolt av å mestre trapper nå, han vil gjerne gå alle de små trappene han ser, og han bykser opp lange trapper med en sånn iver, jeg er redd for å ødelegge mestringsfølelsen han med å holde ham tilbake så han sklir og får vondt i en klo igjen, hvilket var hva som initierte hele problemet i utgangspunktet.  The Stairmaster tok seg tid til å posere for fotografen på en trapp han har erobret, på tross av å ha iskremsjappa i sikte. Pride > gluttony. Det er tross alt den måneden. Dydsposering er bra i portfolioen, har han hørt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...