valpejenta Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 hei, ønsker oppskrift på hjemmelagde hundergobiter fra bunnen av. tusen takk til de som deler sin oppskrift:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Kjøtt av ønsket type, del i biter og tørk i ovnen på lav varme. Jeg bruker mye lever og hjerter fra forskjellige dyreslag. Leveren lar jeg trekke i kokende vann først så blir ikke godbitene så klissete. Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 Det enkle er ofte det beste. Rent kjøtt/fisk uten tilsetningsstoffer. Veldig små biter før det går i ovnen av godbiter og større biter/strimler som snacks. Sistnevnte snus en gang underveis. Tungekjøtt fungerer utmerket til begge deler og ører til tygging (liker det langt mykere enn det som selges ferdig, men samtidig ikke lenger klissete). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts