Yngvild Dahl Brenna Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2017 Hei Noen her som har gått dyrlegesekretær-utdanningen hos fagsenteret? Hvordan er det med jobbmuligheter etter studie? Andre erfaringer? Jeg har allerede bachelor i design, men sliter med jobb. Har også fagskoleutdanning innen regnskap, så tenkte sekretær-yrket vil gjøre at jeg stiller sterkere i og med at jeg har regnskap? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2017 @Teserere er dette noe av det samme du gjorde litt av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 6. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2017 Kan vanskelig se for meg at det er stor etterspørsel etter rene sekretærer på dyreklinikker. De stedene jeg har gått har veterinærassistentene doblet i denne rollen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts