Mud Skrevet 30. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2006 Så korte at ingen klør berører gulvet når hunden står rett?Eller så korte at det ikke klikker i parketten når bisken går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathrine Skrevet 30. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2006 Tror det egentlig varierer fra hund til hund eg. Amy sine klør er "nyklippa" klikker det på parketten når ho går, men klipper eg de kortere klipper eg over nervene.. Mens andre hunder eg har hatt på besøk hører en ingen klikking på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 30. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2006 Det kommer helt ann på hvordan hunden din sin pote er formet...noen klør er vinklet veldig ned og vil høres fortere enn andre. En regel som ofte brukes er at man klipper så langt inn man kommer, hel til man ser en liten lys runding i kloen, da gir man seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar