Nik Skrevet 11. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2016 Hei, jeg har en chihuahua gutt på ca 6 mnd . Jeg har nå hatt han i 3-4 mnd. Men er en ting jeg spekulerer litt på. Når jeg klapper han så åpner han munden, å når jeg stopper lukker han munden. Hvorfor gjør han dette? Takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2016 Det er vanskelig å svare på, uten å se situasjonen. Gjør han det bare når du klapper han eller når du stryker hunden også? Har det noe å si hvor på kroppen du stryker/ klapper hunden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nik Skrevet 12. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2016 Han gjør det om jeg klapper han/stryker han. Å han gjør det om jeg klapper han på magen og bak øret. Han gjør det også når vi leker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts