Gå til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Løper mye med hunden min, men kan ikke bruke trekkbelte akkurat nå pga trøbbel med muskulatur i bekkenområdet, kan ikke ha drag der. Er det noen som vet om det finnes en brystsele eller lignende som gjør at jeg har hendene fri, men slipper drag over hofteområdet?
    • Navnet er inspirert av det Rwandiske ordet for SOL. Synes det var så vakkert, og har ikke hørt om andre som heter det.  
    • Ååååh så fin!! 😍😍 Gratulerer så mye! For et lite nurk altså! Og kult navn! Hva er det inspirert fra?        Jeg henter også valp i juni, lille frøken Karma. Hun er på avlsavtale for @Perfect Image så dette blir spennende! 😍 Tidenes bursdagsgave til meg selv! 😂❤️
    • Nei, vi trenger følgere, så ikke slutt å følge 😁   3 måneder gammel i dag ☺️ En milepæl er nådd! Vi har startet på valpekurs, tatt 12 ukers vaksine, vært på flere oppdagelsesturer og miljøtrening. I dag fikk han være med på hundeutstilling som observatør, og det tok han på strak pote ☺️ I går var vi på Food truck festival. Han er så grei å ha med seg.    Bildespam!   
×
×
  • Opprett ny...