Gå til innhold
Hundesonen.no

hvor tam er kaninen/e dine?

~Marlene~

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Min kanin er 8 år, full av livserfaringer :P Jeg har et dyrehold slik at mine dyr er hovedflokken. Allså hunden min er mer med kaninen enn meg. Hunden og kaninen deler hundegård, de går laus ute, hunden tar kaninen inn, hunden koser med kaninen. Selvfølgelig får kaninen masse kos. Men etter hun fikk være med hunden, har hun fått det bedre :lol: Men hun er så tam at hun kommer når hun får mat, kan gå inn og ut av buret slik som hun vil uten at hun stikker av (buret er 9km2). Hun følger etter hunden, kommer når jeg roper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kanin er 8 år, full av livserfaringer :P Jeg har et dyrehold slik at mine dyr er hovedflokken. Allså hunden min er mer med kaninen enn meg. Hunden og kaninen deler hundegård, de går laus ute, hunden tar kaninen inn, hunden koser med kaninen. Selvfølgelig får kaninen masse kos. Men etter hun fikk være med hunden, har hun fått det bedre :lol: Men hun er så tam at hun kommer når hun får mat, kan gå inn og ut av buret slik som hun vil uten at hun stikker av (buret er 9km2). Hun følger etter hunden, kommer når jeg roper :D

åå så søtt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm molly er snill som et lamm men holly er vil som en vil hest det går ikke ann å holde henne enten blir eg bit eller revet opp i biter, srlig nor vi nermer oss buret dies etter de har vert ute da hihi..

Merkelige hester du kjenner :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...