Taz Skrevet 15. November 2016 Rapporter Skrevet 15. November 2016 Da bilen skal selges, så selger jeg det ene av 2 bilbur. Begge er tilsalgs, men jeg beholder selv det som ikke blir solgt først. Begge Vari Kennel burene skal selges.Enkeltburet: Bredde 65 cm Høyde 80 cm Dybde/Lengde 82 cm Selges for 1000 krDobbelburet: Bredde 113 cm Høyde 80 cm Dybde/lengde 87 cm Selges for 1800 krVari Kennel Interm. Fashion Ultra. Dette buret er ubrukt, og aldri blitt montert. Ifølge nettsider er målene som følger: 81 x 57 x 61 cm Selges for 900 krVari Kennel Medium Fashion Ultra. Jeg bestilte fashion medium, men buret er helt beige, så jeg aner ikke om det er fashion eller ikke. Medium er det uansett. Blitt brukt 1 gang, for å frakte en katt fra Notodden til Stavanger. Med følgende mål: 72 x 52 x 55 cm Selges for 600 kr Bilder av Kelaburene kommer. Siter
Taz Skrevet 18. November 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2016 Litt treg med bildene, men her er bildene av Kelaburene. Hvis noen mener prisen er urimelig dyr, så kan man prate om det. Enkeltburet, som har blitt brukt til en stor colliehannhund, på rett over 30 kg. Han hadde ikke liten plass. Dobbelburet Siter
Recommended Posts