Gå til innhold
Hundesonen.no

Hellestø stranden

Taz

Recommended Posts

Diego tygget opp foten før jeg klipte han.

Men kan prøve å spraye foten med det ja, ikke farlig på sår?

Hvorfor gjorde han det ;)

Jeg vet ikke skaljeg være ærlig..Jeg brukte det på bandasjen..Du kan jo høre med vetten?Det smaker py...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så fine bilder! Så veldig fint ut. alle hadde visst finere vær enn oss idag ;) Så veldig fint ut for hundene der. Er det ikke båndtvang der? Så det var en del folk i bakgrunnen, tør dere la dem løpe løs når det er folk i nærheten? Ser vi en person komme gående her, hiver vi oss over hundene og holder de fast til de er ute av synsvidde ;)

Nydelige hunder!!

Nei det er ikke båndtvang der. I tilleg så er dette "hundestranden" i dette område. Så store deler av turgåerene der er hundefolk. De som ikke har hund og som går der er også klar over dette, så det skaper ingen problemer å ha hunden løs der.

På andre plasser er jeg også slik som deg. Tar hunden i bånd med en gang jeg ser folk. Dette gjør jeg i og utenom båndtvangsperioden da folk er like redd hunder om det er båndtvang eller ikke... syns det handler litt om respekt jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig flotte hunder ;) huff... blir såååå syk etter en hund til når jeg ser sååå mange pene hunder...

huff... må vel snart sette meg på henna mine når det står bilder i en tråd her inne jeg...

og ja trine, god fotograf ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fine bilder. Jeg må få meg nytt kamera tror jeg. Også må jeg få en strand her. Og like fine hunder :)

Luna er jo like søt hu ;) kamera og stranden kan jeg ikke hjelpe så mye med...

Men regjeringen kjøpte jo nettop verdens dyreste strand der borte på den kanten av landet, så den kan du vel bruke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...