Cavalierflat Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2016 Da har jeg åpnet min. Tror jeg vet hvem det kan være fra Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2016 Jeg har åpnet min [emoji4] tusen takk for flott gave fra Pigg og meg. Men jeg er for svett i hjernen til å klare å tenke hvem det er enda Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 25. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 Tralalalalala lala la la! Tusen takk for fin julegave [emoji173] 99% sikker på det er deg? Bror knerta desverre kattepakka som lå høøøøøyt på ei hylle mens jeg var borte, men han var veldig fornøyd - det var deler av den over hele stua [emoji23] Ellers fikk jeg Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 8 timer siden, Kristin_nord skrev: Tusen takk for fin julegave 99% sikker på det er deg? Bror knerta desverre kattepakka som lå høøøøøyt på ei hylle mens jeg var borte, men han var veldig fornøyd - det var deler av den over hele stua Ellers fikk jeg Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Stemmer, håper det falt i smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 25. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 Stemmer, håper det falt i smak [emoji4]Falt veldig i smak! Også verdens søteste nøkkelring da [emoji7]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 1 minutt siden, Kristin_nord skrev: Falt veldig i smak! Også verdens søteste nøkkelring da Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Gobitene er 100% kaninkjøtt/innmat - ingenting tilsatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 25. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 Gobitene er 100% kaninkjøtt/innmat - ingenting tilsatt. Så gøy, meeko spiste bein i går kveld så da får godisen i kveld bli kanin på dem begge [emoji2] det kattene fikk, det var også kanin? Selv om det var hvite ulldotter i hele stua tippa jeg kanin [emoji23]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 Akkurat nå, Kristin_nord skrev: Så gøy, meeko spiste bein i går kveld så da får godisen i kveld bli kanin på dem begge det kattene fikk, det var også kanin? Selv om det var hvite ulldotter i hele stua tippa jeg kanin Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Ja det var en tørka kaninhale med snor i da, som de egentlig skulle leke med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 25. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 [emoji38] Ja det var en tørka kaninhale med snor i da, som de egentlig skulle leke med [emoji38] Ja, den snora lå midt på gulvet.. [emoji23] du skjønner det at Bror synes pakka lukta himmelsk fra den dagen den kom [emoji87]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 25. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2016 Dere vet at dere nå gjetter i to tråder? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts