MonicaT Skrevet 28. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2016 Jeg har prøvd å lese litt, men blir ikke så mye klokere. Hva skal til for at en forening/klubb kan få egent org nummer? Må en ha årsmøte og vedtekter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 28. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2016 Vi meldte oss inn i frivillighetsregisteret. Logget inn på altinn gjennom meg siden jeg er leder og fikk beskjed om alle papirer som måtte legges inn. Men det var hvertfall vedtekter, referat fra årsmøte hvertfall. Det var vel 4-5 dokumenter. Men logg inn på altinn så ser du der Det var ikke så veldig vanskelig, vi gjorde det sammen på et styremøte. Da alle i styret må legge seg inn med sitt personnr. https://www.altinn.no/no/Starte-og-drive-bedrift/Registrere/Registrere-foretaket/Om-registrering-i-frivillighetsregisteret/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts