Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening! I Trondheim?


Bee

Recommended Posts

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Heldig med været ;) Men lurer på hvor mye snø jeg har nødt å kave med gj.om. Er jo ikke akkurat så høy, så kommer vel til å drukne i snøen.. Hehe :-)

OT: Men du Marie, kan jeg få mobilnr ditt og/eller msnadressen din?

Hvis du drukner, hva med dyra mine da?? :D

Finner dem vel aldri igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Eller nei... Tror ikke det. Hundene får trampe ned snøen så godt de kan :-)

Jaaa!!! JEg og Milo kan gå litt bajas der nede en plass ;)

Milo i djup sne? :D

Synke, synke...

Men Men...vi snakkes da :D

Trur ikke jeg kommer mer innpå før etter treningen i deg ;)

Må ned og spise :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du drukner, hva med dyra mine da?? :D

Finner dem vel aldri igjen ;)

Hehe, får håpe de bjeffer så vi hører de under snøen da :D Dessuten må jeg legge til at jeg er ganske lav, ikke så lav som hundene dine da. Heldigvis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

JEg kom inn en gang til jeg ;)

MEN!!!

Hvilken side av veien skal vi møtes på?

På domkirke siden? På den grusplassen?

Eller på kino siden? På hvilken grusplass?

Hjeelp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Takk for en trivelig tur :D

Vi øvde ikke så sykt mye til utstilling, men det er supert med en bytur også..:D

Særlig når hundene tisser inne på jærnbanestasjonen, og hyler pga duer, og eter av tuben på leverposteien ;)

Og...Når folk begynner og flire av ordet "buss"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en trivelig tur :D

Vi øvde ikke så sykt mye til utstilling, men det er supert med en bytur også..:D

Særlig når hundene tisser inne på jærnbanestasjonen, og hyler pga duer, og eter av tuben på leverposteien ;)

Og...Når folk begynner og flire av ordet "buss"

duer? tiss på s stasjonen? ;) noe jeg ikke fikk med meg? ;)

tusen takk for en herlig tur, får trene mer når snøen forsvinner. :D

hehe, busssjåføren synns ask var så søt at han fikk sitte på gratis ;) dere som tok bilder må gjerne legge dem ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere for en trivelig tur ja. Var litt vanskelig med den snøen og at det var litt glatt, men vi får prøve å finne en annen plass eller vente til snøen er sånn nogenlunde borte..

Marie: Angående det Christine skrev. Etter at dere var gått, kom det en due inne på stasjonen og Milo fikk abstinenser. Begynte å ule, bjeffe og skjelve som bare det. Også fikk han litt leverpostei på tube av meg og den begynte han bite på så tuben er revet i stykker. Eller den øverste delen er borte... Var ingen som tisset inne, men Ask løftet foten for å tisse når dere var på veit ut ;)

Heldig Ask da som fikk en gratis busstur. Kira er sov hele veien hjem på bussen og sover enda.. hehe, hun ble visst sliten :D

Jeg skal legge ut bildene jeg tok i dag på hjemmesiden min, men vet ikke når det blir. Kan si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

*Kremt* Ja..bildene ja :D

= Bilde av Milo på den snø haugen

2 bilder av nidelven=P

Et bilde ovenifra av Kira

Et bilde ovenifra av Saeta

Et bilde av Stine og Marie som ser på gale hunder ;)

Et bilde av Ask som løper

Et bilde av alle 3 som løper.

Og jeg som trodde at jeg skulle ta over 1 000.. :S haHa..Sånn kann det gå :D

Kan si at av "alle" de bildene, ble det ca. 2 brae :D;)

Huff og huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og ledig bortsett fra mandag og tirsdag. Ingen som vet om en fin plass med tak eller noe. Vi har jo den ved Statoilbygget da, men var det noen som hadde vanskeligheter med å komme seg dit?

folk må bytte buss eller tog får å komme dit om de ikke kjører, så det er litt tungvint..

har jo fremdeles det svæære vi passerte i dag, der er det alltid noe ledig :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

folk må bytte buss eller tog får å komme dit om de ikke kjører, så det er litt tungvint..

har jo fremdeles det svæære vi passerte i dag, der er det alltid noe ledig :thumbs:

HeHe..Det parkeringshuset ja :lol:

Men.-.Hmm..En plass må jo finnes som er perfekt for oss da :)

Men hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...