SD Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Men skal vi møtes atme bussholdeplassen (Prinsen Kino) først da, eller hva ble det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Men skal vi møtes atme bussholdeplassen (Prinsen Kino) først da, eller hva ble det til? Ja, på den grusplassen der..(hvis jeg har forstårr riktig ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Men skal vi møtes atme bussholdeplassen (Prinsen Kino) først da, eller hva ble det til? Yes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 tenkte på det med at noen kommer uten hund jeg også, eller med bil, så en og en hund kan sitte i bilen (pause) mens eieren går som dommer ellr no.. jeg har ikke mulighet til å komme med bil.. men om alle kommer med hund, eller har utstilling snart, kan ask bli hjemme, for vi skal ikke på utstilling før i april, og får øvd masse før det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Da ser jeg frem til lørdagen. Selv om jeg ikke vet når neste utstilling blir, trenger vi trening :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 9. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2006 Jeg vil bare si at det er ikke sikkert at vi kommer. Har hatt feber siden Mandagen, så det høres lite lovende ut nå! Skal iallefall ikke på skolen i morgen, og her gomles det feber nedsettende tabletter med hodepine tabletter! Vondt? jaaa... Men vi får se hvordan formen er utover fra jeg har stått opp på Lørdagen... Så ikke stå å vent på meg...Kan slenge inn et inlegg her sånn ca. kl 10-12 og si om jeg trur jeg kommer eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 10. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2006 god bedring da håper du kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 10. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2006 god bedring da håper du kommer. Takk Men jeg trur jeg kommer.......Har kledd på meg normale klær nå, og har ikke hatt feber siden i natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 10. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2006 Hvor mange blir vi egentlig? Skal vi ta en opptelling? Navn/hund(rase) Caroline (og Brynjar)/ Saeta (sheltie) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 10. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2006 Marie og ask, norsk buhund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 10. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2006 Hvor mange blir vi egentlig? Skal vi ta en opptelling? Navn/hund(rase) Caroline (og Brynjar)/ Saeta (sheltie) Marie/Ask(Buhund) Christine/Milo(Engelsk Setter) Er 99,9% sikker på at vi kommer *Pappa, kan du kjøre meg?* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 10. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2006 så har vi stine og kira. trur ikke det er flere jeg gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 10. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2006 så har vi stine og kira. trur ikke det er flere jeg gitt. Jeg veit..men tenkte hun ville skrive seg sev på Litt ot Marie; Men får ikke tak i deg..Hvordan får du flere menyer i frewebs? er det ike en sju-tals regel da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 10. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2006 Navn/hund(rase) Caroline (og Brynjar)/ Saeta (sheltie) Marie/Ask (Norsk Buhund) Christine/Milo (engelsk setter) Stine/Kira (Labrador) Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Jada, vi kommer vi :-) Men vet Beathe og Borghild om denne treningen i morgen? Er sikkert interessert de og - trur jeg Men har litt problemer med e-postvarslingen på denne topicen. Plutselig sluttet jeg å få varsling :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 næi, de vet ikke om det. tenkte jeg skulle si fra til dem, men glemte det. om du har mob nr eller noe så må du bare si fra til dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Jeg har ikke mobilnr til noen av dem. Men sender du mail, eller skal jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 ok, du kan godt gjøre det sa fra i GB på sosialhund, men ikke sikkert de sjekker den i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Jeg sender mail jeg. Blir litt i sånn siste liten til de da, men... Bedre enn ingenting eller hva?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 jo, så absolutt vi har fint vær i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Heldig med været Men lurer på hvor mye snø jeg har nødt å kave med gj.om. Er jo ikke akkurat så høy, så kommer vel til å drukne i snøen.. Hehe :-) OT: Men du Marie, kan jeg få mobilnr ditt og/eller msnadressen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Heldig med været Men lurer på hvor mye snø jeg har nødt å kave med gj.om. Er jo ikke akkurat så høy, så kommer vel til å drukne i snøen.. Hehe :-) OT: Men du Marie, kan jeg få mobilnr ditt og/eller msnadressen din? sendt PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Heldig med været Men lurer på hvor mye snø jeg har nødt å kave med gj.om. Er jo ikke akkurat så høy, så kommer vel til å drukne i snøen.. Hehe :-) OT: Men du Marie, kan jeg få mobilnr ditt og/eller msnadressen din? Nei da, jeg trur du overlever kjære deg Trur ikke det er såååå mye snø på den sletta, eller håper ihvertfall ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Håper ikke det. Men det har kommet ganske mye snø iløpet av natten. Dessuten tror jeg det er ingen som måker den plenen der... Hehe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Håper ikke det. Men det har kommet ganske mye snø iløpet av natten. Dessuten tror jeg det er ingen som måker den plenen der... Hehe :-) Hmm...Vi kan jo begynne og måke plenen? Få litt penger og sånnt Øøøhh...NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar