Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening! I Trondheim?

Bee

Recommended Posts

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar
Guest Hyper_Bærta

Er faktisk ikke sikker på om jeg skal trene på utstilling enda =P

Skal iallefall komme da, men får se om det blir utstillingtrening på meg..Akuratt nå sitter jeg hjemme og har influensa, og utroolig vondt i føttene =S SÅ orker ikke tanken på å løpe sm en gal på en stor, stor slette=P

Kommer uansett, kanskje med kamera?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :( Da blir det ringtrening på lørdag i parken nedenfor domen ;) så var det klokkeslett..er det mye folk i den parken generelt? for om det er det, er nok ettermidagen bedre enn formidagen å trene på..

er som sagt ledig hele dagen, men om jeg hiver ut forslag om mellom 1 og 4 en gang? altså så vi møtes ca 1, og holder på så lenge vi gidder, så kan vi evt. ta en tur på festningen til slutt å la dem leke eller no?

kan godt møtes tidligere for min del, men om det er noen av dere som liker å sove, så er det vel greit å få lov til det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ikke sikker på om jeg skal trene på utstilling enda =P

Skal iallefall komme da, men får se om det blir utstillingtrening på meg..Akuratt nå sitter jeg hjemme og har influensa, og utroolig vondt i føttene =S SÅ orker ikke tanken på å løpe sm en gal på en stor, stor slette=P

Kommer uansett, kanskje med kamera?:(

knis..vi bruker bare så mye av sletta som en utstillingsring tar da vettu! ;) ikke hele sletta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Okei :( Da blir det ringtrening på lørdag i parken nedenfor domen ;) så var det klokkeslett..er det mye folk i den parken generelt? for om det er det, er nok ettermidagen bedre enn formidagen å trene på..

er som sagt ledig hele dagen, men om jeg hiver ut forslag om mellom 1 og 4 en gang? altså så vi møtes ca 1, og holder på så lenge vi gidder, så kan vi evt. ta en tur på festningen til slutt å la dem leke eller no?

kan godt møtes tidligere for min del, men om det er noen av dere som liker å sove, så er det vel greit å få lov til det :P

Perfekt forslag :P

Både jeg og hund, trenger litt sosialisering i byen og med andre folk og hunder ;)

+litt utstillingstrening..Tar med båndet for sikkerhets skyld jeg :P

Min og Milo's Huskeliste;

Treningsbåndet

lang bånd

Bæsjeposer

&

LEVERPOSTEI!!(uten leverpostei, ingen hund)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si klokka ett da, 13.00 (om noen tvilte, hehe)? Så blir det ikke så seint heller...

Henriette kunne ikke i helga, de skal gå agility i Moelv, men de blir sikkert med senere :(

Jeg, Brynjar og Saeta kommer ;) Om noen vil være med og ikke har hund, kan jeg ta med Jóga som lånehund :P Hun er innmari enkel og grei å stille (er egentlig ingen utstillingshund, sikkert derfor hun ironisk nok er flink i ringen).

Skal vi møtes på grusplassen rett ved der bussen stopper (Prinsen Kino heter vel holdeplassen)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Skal vi si klokka ett da, 13.00 (om noen tvilte, hehe)? Så blir det ikke så seint heller...

Henriette kunne ikke i helga, de skal gå agility i Moelv, men de blir sikkert med senere :(

Jeg, Brynjar og Saeta kommer ;) Om noen vil være med og ikke har hund, kan jeg ta med Jóga som lånehund :P Hun er innmari enkel og grei å stille (er egentlig ingen utstillingshund, sikkert derfor hun ironisk nok er flink i ringen).

Skal vi møtes på grusplassen rett ved der bussen stopper (Prinsen Kino heter vel holdeplassen)?

Det høres greit ut :P

Altså på siste holdeplass rett før brua?!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei, vi møtes der klokken ett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Næææh, er det ikke greit å ha dem løse dah? ;)

HeHe.. :P

Mente liksom treningsbåndet til utstilling da =P

Kan jo alltids prøve å ha 1.stykk Milo løs i byen og på bussen... Trur ikke det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg oppriktig rørt..en mor som setter seg selv i fare for å skåne sin sønn! aaaww.. :D:P

men ask kommer til å være stressa nok, om ikke dere skal hive snø på hverandre på toppen av alt :P bikkjene kommer til å skamme seg over dere :P

Sånn er alle mødre ;)

Ellers tror jeg og at vi klarer oss uten (og så ber jeg om mer regn så snøen er borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Sånn er alle mødre :P

Ellers tror jeg og at vi klarer oss uten (og så ber jeg om mer regn så snøen er borte)

HaHa...Okei, vi kan prøøøøøøøøve( :rolleyes: ) uten...

Dessuten så har jeg veldig mye feber, så er kanskje godt å få avkjølt seg litt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjempelyst til å bli med, bortsett fra at vi ikke kan. Hun har løpetid -ennå!

(Litt OT; Varer løpetiden lenger første gang? Synes hun aldri blir ferdig. Hun har hatt den 2,5 uke nå og blør like mye ennå... *kun-hatt-hann-før* :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Hmm.... Caroline sa at Joga Eller var det Saeta? :S

Var ledig hvis noen ville låne...Hadde jo vært et alternativ det da..

Men litt ot;

Var du på Dora utstillingen? Med rosa klær på hunden? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjempelyst til å bli med, bortsett fra at vi ikke kan. Hun har løpetid -ennå!

(Litt OT; Varer løpetiden lenger første gang? Synes hun aldri blir ferdig. Hun har hatt den 2,5 uke nå og blør like mye ennå... *kun-hatt-hann-før* :P )

Jóga er ledig ja, kan ta med henne og :D Ellers kan noen andre gå med Saeta. Tenkte kanskje det hadde vært greit å få med noen uten hund også, så kan vi bytte på å være "dommer", med tannvisning osv. Er ikke det greit å øve på og? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...