Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening! I Trondheim?

Bee

Recommended Posts

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar
Guest Hyper_Bærta
Skrevet

JEG KAN, JEg kan :(

*weee*

Er ledig heeele lørdagen jeg også ;) Å da får jeg jo trent på litt trening i byen også :P Superlatinsk :P

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Er faktisk ikke sikker på om jeg skal trene på utstilling enda =P

Skal iallefall komme da, men får se om det blir utstillingtrening på meg..Akuratt nå sitter jeg hjemme og har influensa, og utroolig vondt i føttene =S SÅ orker ikke tanken på å løpe sm en gal på en stor, stor slette=P

Kommer uansett, kanskje med kamera?:(

Skrevet

Okei :( Da blir det ringtrening på lørdag i parken nedenfor domen ;) så var det klokkeslett..er det mye folk i den parken generelt? for om det er det, er nok ettermidagen bedre enn formidagen å trene på..

er som sagt ledig hele dagen, men om jeg hiver ut forslag om mellom 1 og 4 en gang? altså så vi møtes ca 1, og holder på så lenge vi gidder, så kan vi evt. ta en tur på festningen til slutt å la dem leke eller no?

kan godt møtes tidligere for min del, men om det er noen av dere som liker å sove, så er det vel greit å få lov til det :P

Skrevet

Er faktisk ikke sikker på om jeg skal trene på utstilling enda =P

Skal iallefall komme da, men får se om det blir utstillingtrening på meg..Akuratt nå sitter jeg hjemme og har influensa, og utroolig vondt i føttene =S SÅ orker ikke tanken på å løpe sm en gal på en stor, stor slette=P

Kommer uansett, kanskje med kamera?:(

knis..vi bruker bare så mye av sletta som en utstillingsring tar da vettu! ;) ikke hele sletta!

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Okei :( Da blir det ringtrening på lørdag i parken nedenfor domen ;) så var det klokkeslett..er det mye folk i den parken generelt? for om det er det, er nok ettermidagen bedre enn formidagen å trene på..

er som sagt ledig hele dagen, men om jeg hiver ut forslag om mellom 1 og 4 en gang? altså så vi møtes ca 1, og holder på så lenge vi gidder, så kan vi evt. ta en tur på festningen til slutt å la dem leke eller no?

kan godt møtes tidligere for min del, men om det er noen av dere som liker å sove, så er det vel greit å få lov til det :P

Perfekt forslag :P

Både jeg og hund, trenger litt sosialisering i byen og med andre folk og hunder ;)

+litt utstillingstrening..Tar med båndet for sikkerhets skyld jeg :P

Min og Milo's Huskeliste;

Treningsbåndet

lang bånd

Bæsjeposer

&

LEVERPOSTEI!!(uten leverpostei, ingen hund)

Skrevet

Skal vi si klokka ett da, 13.00 (om noen tvilte, hehe)? Så blir det ikke så seint heller...

Henriette kunne ikke i helga, de skal gå agility i Moelv, men de blir sikkert med senere :(

Jeg, Brynjar og Saeta kommer ;) Om noen vil være med og ikke har hund, kan jeg ta med Jóga som lånehund :P Hun er innmari enkel og grei å stille (er egentlig ingen utstillingshund, sikkert derfor hun ironisk nok er flink i ringen).

Skal vi møtes på grusplassen rett ved der bussen stopper (Prinsen Kino heter vel holdeplassen)?

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Skal vi si klokka ett da, 13.00 (om noen tvilte, hehe)? Så blir det ikke så seint heller...

Henriette kunne ikke i helga, de skal gå agility i Moelv, men de blir sikkert med senere :(

Jeg, Brynjar og Saeta kommer ;) Om noen vil være med og ikke har hund, kan jeg ta med Jóga som lånehund :P Hun er innmari enkel og grei å stille (er egentlig ingen utstillingshund, sikkert derfor hun ironisk nok er flink i ringen).

Skal vi møtes på grusplassen rett ved der bussen stopper (Prinsen Kino heter vel holdeplassen)?

Det høres greit ut :P

Altså på siste holdeplass rett før brua?!;)

Skrevet

Den er grei, vi møtes der klokken ett :P

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Næææh, er det ikke greit å ha dem løse dah? ;)

HeHe.. :P

Mente liksom treningsbåndet til utstilling da =P

Kan jo alltids prøve å ha 1.stykk Milo løs i byen og på bussen... Trur ikke det :P

Skrevet

HeHe.. :P

Mente liksom treningsbåndet til utstilling da =P

Kan jo alltids prøve å ha 1.stykk Milo løs i byen og på bussen... Trur ikke det :P

Hihi, regna med det ;) Klarte bare ikke å dy meg :rolleyes:

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Hihi, regna med det ;) Klarte bare ikke å dy meg :rolleyes:

Årh.. :P

Pass deg, ellers blir du snødøpt på Lørdagen :P

*Ond Latter*

Skrevet

Årh.. :P

Pass deg, ellers blir du snødøpt på Lørdagen :P

*Ond Latter*

Oh no! ;) *løper livredd og gjemmer seg* Bare la sønnen være, så er det greit! Better me than him :P

Skrevet

nå ble jeg oppriktig rørt..en mor som setter seg selv i fare for å skåne sin sønn! aaaww.. :(;)

men ask kommer til å være stressa nok, om ikke dere skal hive snø på hverandre på toppen av alt :P bikkjene kommer til å skamme seg over dere :P

Skrevet

nå ble jeg oppriktig rørt..en mor som setter seg selv i fare for å skåne sin sønn! aaaww.. :D:P

men ask kommer til å være stressa nok, om ikke dere skal hive snø på hverandre på toppen av alt :P bikkjene kommer til å skamme seg over dere :P

Sånn er alle mødre ;)

Ellers tror jeg og at vi klarer oss uten (og så ber jeg om mer regn så snøen er borte)

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Sånn er alle mødre :P

Ellers tror jeg og at vi klarer oss uten (og så ber jeg om mer regn så snøen er borte)

HaHa...Okei, vi kan prøøøøøøøøve( :rolleyes: ) uten...

Dessuten så har jeg veldig mye feber, så er kanskje godt å få avkjølt seg litt? :D

Skrevet

Vi har kjempelyst til å bli med, bortsett fra at vi ikke kan. Hun har løpetid -ennå!

(Litt OT; Varer løpetiden lenger første gang? Synes hun aldri blir ferdig. Hun har hatt den 2,5 uke nå og blør like mye ennå... *kun-hatt-hann-før* :D )

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Hmm.... Caroline sa at Joga Eller var det Saeta? :S

Var ledig hvis noen ville låne...Hadde jo vært et alternativ det da..

Men litt ot;

Var du på Dora utstillingen? Med rosa klær på hunden? :D

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Det står på midtenav inlegg 58.*får ikke til å sitere*

Skrevet

Hmm.... Caroline sa at Joga Eller var det Saeta? :S

Var ledig hvis noen ville låne...Hadde jo vært et alternativ det da..

Men litt ot;

Var du på Dora utstillingen? Med rosa klær på hunden? :D

den med rodsa dekken var shiba, ikke akita ;)

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

den med rodsa dekken var shiba, ikke akita :P

:D Er ikke så spess god med hunder jeg ;)

Er det hun Chicka inne hær?

Skrevet

Vi har kjempelyst til å bli med, bortsett fra at vi ikke kan. Hun har løpetid -ennå!

(Litt OT; Varer løpetiden lenger første gang? Synes hun aldri blir ferdig. Hun har hatt den 2,5 uke nå og blør like mye ennå... *kun-hatt-hann-før* :P )

Jóga er ledig ja, kan ta med henne og :D Ellers kan noen andre gå med Saeta. Tenkte kanskje det hadde vært greit å få med noen uten hund også, så kan vi bytte på å være "dommer", med tannvisning osv. Er ikke det greit å øve på og? :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...