Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening! I Trondheim?


Bee

Recommended Posts

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar
Guest Hyper_Bærta

Er faktisk ikke sikker på om jeg skal trene på utstilling enda =P

Skal iallefall komme da, men får se om det blir utstillingtrening på meg..Akuratt nå sitter jeg hjemme og har influensa, og utroolig vondt i føttene =S SÅ orker ikke tanken på å løpe sm en gal på en stor, stor slette=P

Kommer uansett, kanskje med kamera?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :( Da blir det ringtrening på lørdag i parken nedenfor domen ;) så var det klokkeslett..er det mye folk i den parken generelt? for om det er det, er nok ettermidagen bedre enn formidagen å trene på..

er som sagt ledig hele dagen, men om jeg hiver ut forslag om mellom 1 og 4 en gang? altså så vi møtes ca 1, og holder på så lenge vi gidder, så kan vi evt. ta en tur på festningen til slutt å la dem leke eller no?

kan godt møtes tidligere for min del, men om det er noen av dere som liker å sove, så er det vel greit å få lov til det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ikke sikker på om jeg skal trene på utstilling enda =P

Skal iallefall komme da, men får se om det blir utstillingtrening på meg..Akuratt nå sitter jeg hjemme og har influensa, og utroolig vondt i føttene =S SÅ orker ikke tanken på å løpe sm en gal på en stor, stor slette=P

Kommer uansett, kanskje med kamera?:(

knis..vi bruker bare så mye av sletta som en utstillingsring tar da vettu! ;) ikke hele sletta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Okei :( Da blir det ringtrening på lørdag i parken nedenfor domen ;) så var det klokkeslett..er det mye folk i den parken generelt? for om det er det, er nok ettermidagen bedre enn formidagen å trene på..

er som sagt ledig hele dagen, men om jeg hiver ut forslag om mellom 1 og 4 en gang? altså så vi møtes ca 1, og holder på så lenge vi gidder, så kan vi evt. ta en tur på festningen til slutt å la dem leke eller no?

kan godt møtes tidligere for min del, men om det er noen av dere som liker å sove, så er det vel greit å få lov til det :P

Perfekt forslag :P

Både jeg og hund, trenger litt sosialisering i byen og med andre folk og hunder ;)

+litt utstillingstrening..Tar med båndet for sikkerhets skyld jeg :P

Min og Milo's Huskeliste;

Treningsbåndet

lang bånd

Bæsjeposer

&

LEVERPOSTEI!!(uten leverpostei, ingen hund)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si klokka ett da, 13.00 (om noen tvilte, hehe)? Så blir det ikke så seint heller...

Henriette kunne ikke i helga, de skal gå agility i Moelv, men de blir sikkert med senere :(

Jeg, Brynjar og Saeta kommer ;) Om noen vil være med og ikke har hund, kan jeg ta med Jóga som lånehund :P Hun er innmari enkel og grei å stille (er egentlig ingen utstillingshund, sikkert derfor hun ironisk nok er flink i ringen).

Skal vi møtes på grusplassen rett ved der bussen stopper (Prinsen Kino heter vel holdeplassen)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Skal vi si klokka ett da, 13.00 (om noen tvilte, hehe)? Så blir det ikke så seint heller...

Henriette kunne ikke i helga, de skal gå agility i Moelv, men de blir sikkert med senere :(

Jeg, Brynjar og Saeta kommer ;) Om noen vil være med og ikke har hund, kan jeg ta med Jóga som lånehund :P Hun er innmari enkel og grei å stille (er egentlig ingen utstillingshund, sikkert derfor hun ironisk nok er flink i ringen).

Skal vi møtes på grusplassen rett ved der bussen stopper (Prinsen Kino heter vel holdeplassen)?

Det høres greit ut :P

Altså på siste holdeplass rett før brua?!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si klokka ett da, 13.00 (om noen tvilte, hehe)? Så blir det ikke så seint heller...

Henriette kunne ikke i helga, de skal gå agility i Moelv, men de blir sikkert med senere :(

Jeg, Brynjar og Saeta kommer ;) Om noen vil være med og ikke har hund, kan jeg ta med Jóga som lånehund :P Hun er innmari enkel og grei å stille (er egentlig ingen utstillingshund, sikkert derfor hun ironisk nok er flink i ringen).

Skal vi møtes på grusplassen rett ved der bussen stopper (Prinsen Kino heter vel holdeplassen)?

Den er grei, vi møtes der klokken ett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Næææh, er det ikke greit å ha dem løse dah? ;)

HeHe.. :P

Mente liksom treningsbåndet til utstilling da =P

Kan jo alltids prøve å ha 1.stykk Milo løs i byen og på bussen... Trur ikke det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg oppriktig rørt..en mor som setter seg selv i fare for å skåne sin sønn! aaaww.. :D:P

men ask kommer til å være stressa nok, om ikke dere skal hive snø på hverandre på toppen av alt :P bikkjene kommer til å skamme seg over dere :P

Sånn er alle mødre ;)

Ellers tror jeg og at vi klarer oss uten (og så ber jeg om mer regn så snøen er borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Sånn er alle mødre :P

Ellers tror jeg og at vi klarer oss uten (og så ber jeg om mer regn så snøen er borte)

HaHa...Okei, vi kan prøøøøøøøøve( :rolleyes: ) uten...

Dessuten så har jeg veldig mye feber, så er kanskje godt å få avkjølt seg litt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjempelyst til å bli med, bortsett fra at vi ikke kan. Hun har løpetid -ennå!

(Litt OT; Varer løpetiden lenger første gang? Synes hun aldri blir ferdig. Hun har hatt den 2,5 uke nå og blør like mye ennå... *kun-hatt-hann-før* :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Hmm.... Caroline sa at Joga Eller var det Saeta? :S

Var ledig hvis noen ville låne...Hadde jo vært et alternativ det da..

Men litt ot;

Var du på Dora utstillingen? Med rosa klær på hunden? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjempelyst til å bli med, bortsett fra at vi ikke kan. Hun har løpetid -ennå!

(Litt OT; Varer løpetiden lenger første gang? Synes hun aldri blir ferdig. Hun har hatt den 2,5 uke nå og blør like mye ennå... *kun-hatt-hann-før* :P )

Jóga er ledig ja, kan ta med henne og :D Ellers kan noen andre gå med Saeta. Tenkte kanskje det hadde vært greit å få med noen uten hund også, så kan vi bytte på å være "dommer", med tannvisning osv. Er ikke det greit å øve på og? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...