MarieR Skrevet 3. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2006 statoil bygget ( der vi har hundetreffene) har parkeringshus vi kan bruke, er ikke så veldig mye trafikk nedi der mellom 6 og 8 har jeg intrykk av..men det ligger jo litt avsideliggende til da, men toget stopper så å si på parkeringsplassen. hehe, rundt statuen på torget da? så får de trent med forstyrrelser også! der er det både lys og lite biltrafikk,regner med folk holder seg borte også "trave,trave,trave rundt hellige olav." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2006 Ingen som har forslag til sted da? Bør være en slette/parkeringsplass/fotballbane uten mye folk og trafikk og med belysning, for det blir vel mest sannsynlig på ettermiddagen? Hehe.. Skjetlein er fortsatt perfekt Ja Marie Hehe, bare si fra.. Har du søkt på Skjetlein eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2006 Hehe.. Skjetlein er fortsatt perfekt Ja Marie Hehe, bare si fra.. Har du søkt på Skjetlein eller? søker i løpet av denne eller neste uke tipper jeg..må bare finpusse andre og tredje valg før jeg søker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 statoil bygget ( der vi har hundetreffene) har parkeringshus vi kan bruke, er ikke så veldig mye trafikk nedi der mellom 6 og 8 har jeg intrykk av..men det ligger jo litt avsideliggende til da, men toget stopper så å si på parkeringsplassen. hehe, rundt statuen på torget da? så får de trent med forstyrrelser også! der er det både lys og lite biltrafikk,regner med folk holder seg borte også "trave,trave,trave rundt hellige olav." Øhm, dette parkeringshuset? Vet ikke helt jeg... Hadde vært greit å slippe altfor mye bytting og sånn da...Buss OG tog blir litt vel heftig på en gang... Er det ingen fotballbaner eller noe som ikke blir brukt? Ellers ser jeg det for meg; Ringtrening midt på torget! Hihi... Kan ta det på skøytebanen Men fra spøk til alvor; dere som vil være med: Hvor i byen bor dere? Litt greit å vite ifht. sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 malvik, en mil utenfor sentrun av tr.heim mot stjørdalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 malvik, en mil utenfor sentrun av tr.heim mot stjørdalen. Wææ, helt borti der? Var faktisk på Hundhammaren på fredag, på babytreff, men da fikk jeg sitte på Ellers er det litt vel i gokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Wææ, helt borti der? Var faktisk på Hundhammaren på fredag, på babytreff, men da fikk jeg sitte på Ellers er det litt vel i gokk er nok litt for gokk til å ha ringtrening ja men heller gokk en by å leve i sier nå jeg hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Jeg bor på Lade Det er jo fint hær også da MEd mange sletter osv..Men akuratt nå så er vi innesnødd i snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Jeg bor på Lade Det er jo fint hær også da MEd mange sletter osv..Men akuratt nå så er vi innesnødd i snø da må folk skifte tog og buss ...tungvint.. vi har jo festningen, men der er det alltid andre løse hunder,,,så egner seg kanskje ikke såå godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 da må folk skifte tog og buss ...tungvint.. vi har jo festningen, men der er det alltid andre løse hunder,,,så egner seg kanskje ikke såå godt... Åja=P Stemmer det Men.... Hva med...Parken nedenfor domkirka? Den er stooor og grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Åja=P Stemmer det Men.... Hva med...Parken nedenfor domkirka? Den er stooor og grønn hm..ingen dårlig idè.. men er det lov å gå med hunder der? er sikkert det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 hm..ingen dårlig idè.. men er det lov å gå med hunder der? er sikkert det.. I think so Christine har blitt smart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Jeg bor ikke i byen, men er transporterbar;) Mia trenger å trene på å ikke snuse hunden foran i baken *lol* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Åja=P Stemmer det Men.... Hva med...Parken nedenfor domkirka? Den er stooor og grønn Domkirke... Som i... Hvilken Kirke? Er vel fler kirker i byen? Om det er et bra sted, NÅR skal vi treffes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 kunne tenkt å blitt me på noe sånt men så har jo jeg ikke noe hund til utstilling da:P låne en av dine Caroline:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 kunne tenkt å blitt me på noe sånt men så har jo jeg ikke noe hund til utstilling da:P låne en av dine Caroline:P Jóga er ledig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 hmm... faktisk lyst til det... eineste tingen jeg ikke har trent før... får jeg lov å bli me da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2006 hmm... faktisk lyst til det... eineste tingen jeg ikke har trent før... får jeg lov å bli me da? selfølgelig får du det, desto flere jo bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2006 Domkirka = Nidarosdommen... Den kirka rett ovenfor Nidelva, som ligger nedenfor Samfunnet, som ligger litt bortenfor TrondheimKino... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2006 Men blir dette noe av eller? Håper så inderlig på litt ringtrening her :-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2006 hva om jeg sier at vi (de som kan) møtes i parken nedenfor domen neste onsdag klokken 6? bare for å få startet liksom, så får vi se om plassen egner seg, tidspunkt osv. trur parken er godt opplyst, så det gjør antagelig ingenting at det er mørkt.. bytter dag om ingen kan da kan godt møtes denne uka også, så hvilke dager og tidspunkt passer for dere? kom gjerne med flere muligheter til hvor vi kan trene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2006 Domkirka = Nidarosdommen... Den kirka rett ovenfor Nidelva, som ligger nedenfor Samfunnet, som ligger litt bortenfor TrondheimKino... Ja, jeg vet hvor den ligger Måtte bare vite om det var fler domkirker da Er så mange synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2006 hva om jeg sier at vi (de som kan) møtes i parken nedenfor domen neste onsdag klokken 6? bare for å få startet liksom, så får vi se om plassen egner seg, tidspunkt osv. trur parken er godt opplyst, så det gjør antagelig ingenting at det er mørkt.. bytter dag om ingen kan da kan godt møtes denne uka også, så hvilke dager og tidspunkt passer for dere? kom gjerne med flere muligheter til hvor vi kan trene også Hmm, 6 er litt vanskelig tidspunkt for meg men... Må enten ha med med knøttet, og da må jeg være hjemme til 7 (kveldsmat og legging) eller så må gubben være hjemme med ham da, og da bør jeg helst være hjemme til denne legginga, han er litt vanskelig med pappa'n Eller så må jeg dra etter legging, og da blir det seint... Hva med helga da? Det blir knapt med tid her i ukedagene altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2006 Hei. Jeg blir med jeg. Samme hvilken dag (bortsett fra mandag og tirsdag) og så og si hvilket klokkeslett som helst :-) Håper bare det blir trening jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2006 Hmm, 6 er litt vanskelig tidspunkt for meg men... Må enten ha med med knøttet, og da må jeg være hjemme til 7 (kveldsmat og legging) eller så må gubben være hjemme med ham da, og da bør jeg helst være hjemme til denne legginga, han er litt vanskelig med pappa'n Eller så må jeg dra etter legging, og da blir det seint... Hva med helga da? Det blir knapt med tid her i ukedagene altså... kan godt møtes i helgen. hva med lørdag (denne uka)? hvilket tidspunkt passer for dere? jeg er ledig hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar