Luna-samo Skrevet 14. August 2016 Rapporter Skrevet 14. August 2016 Hun er 8 uker. Jeg holder på å bli kjent med henne. hva betyr det når valpen: * kryper opp på fanget og stikker nesen i halsgropen min, men så biter hun? * når hun kommer bort til meg og sitter og stirrer lenge på meg også bjeffer hun. * når hun tar løpefart til meg. Vil opp og kose også begynner hun å bite? * når hun skal sove, legger seg et sted, bråvåkner, også bytter hun plass ti ganger. Siter
Pringlen Skrevet 14. August 2016 Rapporter Skrevet 14. August 2016 Valpeknotter greier ikke la tenna være helt i ro. Selv om de søker kos/nærhet/trygghet, så lever tenna litt sitt eget liv. Helt normalt 1 Siter
Luna-samo Skrevet 14. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2016 Men ville du tolket dette som kos/kjærtegn, eller lek og vilterhet? Siter
Pringlen Skrevet 14. August 2016 Rapporter Skrevet 14. August 2016 5 minutter siden, Luna-samo skrev: Men ville du tolket dette som kos/kjærtegn, eller lek og vilterhet? Begge deler, det går litt om hverandre i valpehoder. De trenger, og vil ha nærhet (kos er nok ikke så viktig) men så må de gnage litt også Siter
rosinbolle Skrevet 14. August 2016 Rapporter Skrevet 14. August 2016 13 minutter siden, Luna-samo skrev: Hun er 8 uker. Jeg holder på å bli kjent med henne. hva betyr det når valpen: * kryper opp på fanget og stikker nesen i halsgropen min, men så biter hun? * når hun kommer bort til meg og sitter og stirrer lenge på meg også bjeffer hun. * når hun tar løpefart til meg. Vil opp og kose også begynner hun å bite? * når hun skal sove, legger seg et sted, bråvåkner, også bytter hun plass ti ganger. 1) "Du er trygg og god, nå klør det litt i tennene/jeg må bare bite litt." 2) "Finn på noe gøy!" 3) "Yay, der er matmor, hun vil jeg bort til!" 4) Hun vil vel prøve å finne den aller beste liggeplassen Gratulerer med valp! Siter
Siri Skrevet 14. August 2016 Rapporter Skrevet 14. August 2016 Valper opplever verden ved å tygge og smake på ting... det betyr ikke nødvendigvis så mye annet enn det. Det blir litt som at små barn putter ting i munnen... Siter
Recommended Posts