Haha, jo kanskje, men schæfer har så mye pels! Jeg synes hu jeg har nå har alt for mye pels. 😂 og mange av de har jo mye lyd. Men jeg kjenner flere veldig fine og friske schæfere nå, så. Vi får se. 😄
Er ikke schæfer en sosial stor malle? Hodet skrudd riktig på har vel ingen av dem, og med den helsa blir det aldri schæfer her i huset, selv om det er mange flotte.
asså, hadde jeg kun hatt meg selv å tenke på så hadde jeg nok skaffet meg malle. Jeg liker hunder som er litt små gale eller litt spesielle 😂🙈 Men mtp mannen, familie, skaffe pass til hunden, håndtering, osv osv 😂 … så vurderer jeg også schæfer. Men drømmen er en sosial stor malle med hodet riktig skrudd på 😄 Tror egentlig kull og oppdretter er mer avgjørende enn rase akkurat nå. Men det blir nok ikke før sommeren 2027 uansett. Så har god tid. 😊
hvor er din fra?
Jeg leser og leser på disse brukskravene, men kan noen forklare meg med teskje hva en korthåret collie må ha? Og er det det samme som fks i Sverige?
Vi ønsker og jakte cert I Sverige, men da må brukskravet være på plass - jeg har fått det forklart- men jeg forstår like lite 😂