Gå til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Haha, jo kanskje, men schæfer har så mye pels! Jeg synes hu jeg har nå har alt for mye pels. 😂 og mange av de har jo mye lyd. Men jeg kjenner flere veldig fine og friske schæfere nå, så. Vi får se. 😄 
    • Er ikke schæfer en sosial stor malle? Hodet skrudd riktig på har vel ingen av dem, og med den helsa blir det aldri schæfer her i huset, selv om det er mange flotte.
    • asså, hadde jeg kun hatt meg selv å tenke på så hadde jeg nok skaffet meg malle. Jeg liker hunder som er litt små gale eller litt spesielle 😂🙈 Men mtp mannen, familie, skaffe pass til hunden, håndtering, osv osv 😂 … så vurderer jeg også schæfer. Men drømmen er en sosial stor malle med hodet riktig skrudd på 😄 Tror egentlig kull og oppdretter er mer avgjørende enn rase akkurat nå. Men det blir nok ikke før sommeren 2027 uansett. Så har god tid. 😊 hvor er din fra? 
    • Jeg leser og leser på disse brukskravene, men kan noen forklare meg med teskje hva en korthåret collie må ha? Og er det det samme som fks i Sverige?    Vi ønsker og jakte cert I Sverige, men da må brukskravet være på plass - jeg har fått det forklart- men jeg forstår like lite 😂
  • Opprett ny...