Bambii88 Skrevet 22. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2005 Er ei 16år gammel jente som har drevet med utstilling i ca 4år Har stilt alt fra liten søt Phalene til raske Dalmatinere [looney] . Stilt mest mynder, saluki. Men stiller alle raser =) Bor i Vestfold, men reiser over hele landet for å stille hunder. Hvis du skulle ha mange hunder påmeldt eller ikke vil stille selv :-k , kan du sende meg en mld her eller en mail: [email protected] Klem Guro og saluki'ene :)/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 22. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2005 Du må gjerne stille min schæfer. Han blir helt vild når han ser andre hunder, det er en av grundene til at jeg ikke vil stille ut Hvor opdragen vil du have hunden før du stiller den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 22. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2005 Det er kanskje greit med en hund som kan stå stille og løpe pent, men det lærer jo hunden seg etterhvert som den stilles I schäfer-ringen går det mye på dobbelt-handling. Det er ikke lov, men det finnes nesten ingen schäfer-utstiller som ikke gjør det. Derfor er det ofte enklere at eieren står å får hundens oppmerksomhet mens en annen stillerd en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathrine Skrevet 22. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2005 Kan få stille Amy viss vi skal på samme utstilling en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 22. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2005 En am.staff? Elsker den muskuløse hunden, ikke en pinglete hund som saluki hehe. Har du tenkt på noen utstillinger framover da? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathrine Skrevet 22. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2005 Jupp det er am.staff. Har ikke planlagt noen spess utstillinger enda, men har bestemt å prøve vertfall en gang som junior og se hvordan det går.. Skal se i hudesport senere om det er noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 22. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2005 Okay, gi meg beskjed hvis du ønsker at jeg skal handle på en utstilling da Har kjempe lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar