Neko Skrevet 24. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2016 Hei, Jeg er på jakt etter hjorteføtter til en filminnspilling. Etter litt Googling havna jeg på Hundesonen.no, på en gammel tråd om noen som hadde fryseren full av hjorteføtter ;-) Er det noen som tilfeldigvis har det nå også?? Da hadde jeg blitt veldig glad om jeg kunne kjøpe et par (eller to ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 24. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2016 Akkurat nå, Neko skrev: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 24. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2016 Dobbelposter fordi sonen skapet seg.. Men du kan jo høre også på kammeret.no.. Der har jeg fikk jeg tak i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neko Skrevet 24. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2016 Topp, takk for tips! Da prøver jeg der også :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 24. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2016 Hvor mange trenger du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts