Lunatic Skrevet 5. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2017 50 minutter siden, MerlePerle skrev: Ikke så ofte disse rasevelgertrådene får oppfølgingsposter, så tenkte å oppdatere! Jeg har nå hatt den nye rasen jeg valgte i 4 mnd og den passer meg skremmende perfekt. Tror jeg har fått meg en ny favorittrase i aussie gitt Det er MYE hund, MYE energi, krever gjennomført trening/dagligliv igjennom alt vi gjør, men det er bare helt fantastisk å ha en så lettrent og enegisk hund som alltid er med på ting og vil være masse i aktivitet med meg! Her er Lala: Så vakker hun er! Og gratulerer med å finne ny favorittrase. Det er deilig når man får den følelsen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MerlePerle Skrevet 5. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2017 8 timer siden, Lunatic skrev: Så vakker hun er! Og gratulerer med å finne ny favorittrase. Det er deilig når man får den følelsen Åååh, så hyggelig sagt! Og ja jeg føler at jeg traff blink! Men brukte også ekstremt mye tid på research... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts