Wildlife Skrevet 13. April 2016 Rapporter Share Skrevet 13. April 2016 Noen som har bilder av pinnebakstykke til sele? :)tenker å lage en selv. Andre som har prøvd det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 13. April 2016 Rapporter Share Skrevet 13. April 2016 Jeg har til min når hun trekker kjetting/dekk. Min er kjøpt fra Seleverkstedet. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 13. April 2016 Rapporter Share Skrevet 13. April 2016 Har lagd en selv, av kosteskaft og nylonbånd. Har en til med litt kortere drag til å trekke bla akebrett. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 13. April 2016 Rapporter Share Skrevet 13. April 2016 Mitt er fra yukon hundeutstyr http://www.4dogs.no/hund/trekk-og-tur/seler/trekkseler/bakstykke-til-pinnesele#&variation=237870 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 13. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2016 Tusen takk. Da var pinnestykke laga av 2 billige kobbler, en ring bak i enden og et plastrør. Tror det ble bra. Spent på å prøve det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 13. April 2016 Rapporter Share Skrevet 13. April 2016 Min har jeg sydd selv. [emoji4] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 13. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2016 Kjekt å se andre har laga selv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 13. April 2016 Rapporter Share Skrevet 13. April 2016 Har sydd sela selv også, men det var en heelt annen jobb [emoji28] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
22.06.2010 Skrevet 22. Juni 2021 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2021 Hei! Noen som vet hvilke må jeg må ha på en pinnedel? Tauet og lengde på pinnen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts