Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingsbånd i kjetting


Recommended Posts

1 minutt siden, Malamuten skrev:

Sånn? http://www.utstyrtilhund.no/produkt/aktivitet/utstilling/snake-kjetting 

Eller mener du at hele båndet skal være i kjetting? 

Jeg vil gjerne ha hele i kjetting hvis mulig, er i hvert fall på utkikk etter det. Syntes det er greit når det er enklest mulig og ikke så mye som "forstyrrer". Har hvit hund og hvit utstillingskobel i nylon, men stoler ikke på at det ikke skal ryke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet jeg ikke dessverre. Men de nylonbåndene tåler som regel en god del :) Hadde sånn snake kjetting og nylonline til malamutene på 40 kg og det gikk ihvertfall fint :) Ellers kanskje du finner et kort, hvit lærbånd å feste i kjettingen? :) har ingen link, men sikkert noen som lager det og.

Edit: Evt kjøpe en stor str i kjetting kjedet og bare bruke det som både halsbånd og line.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Ingen av mine nylonbånd har gått i stykker. Skinn derimot har jeg hatt 3 av som har blitt ødelagt. Og da ikke i skjøtene, men midt på. Så jeg sverger til nylon. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at shibaen hadde to forskjellige kjettingbånd som røyk (og han trakk ikke hardt engang), så har jeg gått over til nylon. Fortsatt til gode at de skal ryke. Akitaen har paracord ;)

Har ingen konkrete linker, men de selger alltid masse flotte utstillingsbånd i alle typer på utstillinger, er der jeg har funnet alle mine utenom de to siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Anbefaler deg nylonbånd, er penest på pointern. Kjetting blir ofte veldig voldsomt på en slik hund :) jeg liker gullsnake kjede på min, og en svart line, og syns det er ganske enkelt og stilrent :) Hvit line og slikt, syns jeg fort kan bli møkkete og får det hvite på hunden til å bli skitten også :)Der ser du hvor lite den syns også :) 

1475050-8-1437482435442.jpg

Her ser du gullsnake nærmere :)

355643.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...