Gå til innhold
Hundesonen.no

Ruffwear Single track pack, tror dere kløv kan være noe for oss?


Recommended Posts

Hvilke positive sider får din hun ut av å bruke kløv i treningen? (Utenom det praktiske med selve børingen) Jeg har en hund som er ekstremt rolig av seg inne men som er glad i å bevege seg og får rakett i rompa på tur når hun er løs:) Jeg har en spiseforstyrrelse og er tidvis mye sengeliggende, vil en kløv kunne bidra til noe positivt for hunden de dagene jeg f.eks bare får gått under 1 time på grussti? Er usikker på om kløv vil være nyttig for oss eller ikke..? Er en ganske stor investering. Ser hovedsakelig på denne fra ruffwear da jeg ikke skal ha den til å "pakke" i, kun på dagligsdagse turer for ekstra utfordringer..

Noen erfaringer med Ruffwear Single track pack kløv til småturer? 

957fab07989ceefa1e52ad473fcf8204-image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløv vil gjøre at hunden bruker mer energi i forhold til å bare gå tur. Selvfølgelig avhengig av hvor godt trent hunden er, og hvor mye hunden bærer. Skal du ha litt vekt på hunden ville eg ha gått for en vanlig kløv, ikke selekløvene til ruffwear. Synes vekten kommer for høyt opp, og kløven kan da bli ustabil. Om du kikker på kennel, nonstop eller tilsvarende så kan du finne kløv til ca tusenlappen. Husk å prøve den på hunden, slik at du vet den passer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...