Gå til innhold
Hundesonen.no

Veisalt og labber


Guest bubblegum
 Share

Recommended Posts

Guest bubblegum

Hva bruker dere av potekrem? Ble tipset om spenol av en veterinær. Synes den klisser mye og trekker seg ikke så fort inn, så er på utgikk etter en annen type.

Og hvordan ser man at det er veisalt på labbene? 
Gutten hadde noe gult/hvitt, stivt under labbene. Veldig hardt, var imellom putene, er det veisalt? Forsvant da jeg skylte labbene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at vi bor ganske landelig prøver vi holde oss mest mulig unna saltede veier. Men hvis vi må og det blir mye så skyller jeg labbene når jeg kommer inn og smører med Forever Living sin Propolis krem (som jeg selv selger). Trekker fort inn og klisser ikke. Får fine og myke poter etterpå :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker "fyra ess" potevoks for beskyttelse/mot tørre poter. Den stinker, men funker kjempefint. Måtte bruke slikt i Oslo sentrum, og spyle/vaske potene etter tur for å unngå sår.

Frøkna fikk sår mellom potene når vi bodde i Oslo og jeg var lite nøye med å smøre, på henne var det viktigst å få guffet mellom tærne for å unngå ubehag/sår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...