Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Valpene etter INT.NO.SE.CH. Siprex Didrik og Pearl´s Legacy´s Back In A Flash er nå snart 7 uker gamle. Det er trygge valper som begynner å bli klare for verden! :D Fire av dem er reservert, mens to (en hannhund og en tispe) er fortsatt ledige til riktig hjem. :) (Se bilder under).

Ta gjerne kontakt ved interesse eller for en hyggelig hundeprat.
Annonse kan sees på finn med finnkode: 68047445

Vakre Charming "Charm" og Cinderella "Cindy". :wub: Hannhund og tispe av rasen whippet fortsatt ledige til riktig hjem. 

IMG_9174.thumb.JPG.fe8fcadc25527054a8a93

Charm, da han var 5 uker gammel

IMG_9053.thumb.JPG.13273a972b7086af99ccc

Cindy, da hun var 5 uker gammel

IMG_8781.thumb.JPG.684f90c8dbebfe8bbd894

• Like 1
Skrevet

Flyttet tråd til riktig underforum. Moderator Lunatic

Og i samme slengen jeg kommentere det fantastiske, lille trynet til Cindy :wub: Skikkelig fint bliss! Og brindle daaaa. Jeg vil ha sånn whips om jeg noen gang skal ha whips :) 

Skrevet
3 timer siden, Lunatic skrev:

Flyttet tråd til riktig underforum. Moderator Lunatic

Og i samme slengen jeg kommentere det fantastiske, lille trynet til Cindy :wub: Skikkelig fint bliss! Og brindle daaaa. Jeg vil ha sånn whips om jeg noen gang skal ha whips :) 

Å :icon_redface: Tusen takk! :D Går litt fort i svingene her innimellom... Hehe! Ja, jeg også synes blisset til Cindy er helt fantastisk :wub: Alle valpene i kullet ble brindle, men i ulike farger. Veldig gøy!! :D Alt fra lyse til mørke. Hehe! Det er bare å gi beskjed om du er interessert :ahappy:

• Like 1
Skrevet
Akkurat nå, anebamptonkarlsen skrev:

Å :icon_redface: Tusen takk! :D Går litt fort i svingene her innimellom... Hehe! Ja, jeg også synes blisset til Cindy er helt fantastisk :wub: Alle valpene i kullet ble brindle, men i ulike farger. Veldig gøy!! :D Alt fra lyse til mørke. Hehe! Det er bare å gi beskjed om du er interessert :ahappy:

Jo, men sånn mørk, "ordentlig" brindle er så utrolig vakkert. :wub: Det er kun det som er brindle i mitt hode  :P 

haha, jeg skal for det første ikke ha valp før bikkjus klarer å være alene. For det andre så skal jeg ikke ha whippet :P