Gå til innhold
Hundesonen.no

Brått innpåsliten og "kåt" hannhund

Bellare
 Share

Recommended Posts

Min sambuar har ein 4 (snart 5) år gammal Elghund. Han og Cat har gått greit saman, utan problemer.
Men for halvannan til to veker sidan, endra han brått adferd. Han har blitt meir og meir innpåsliten og "kåt" på Catania, og eg kan ikkje heilt skjøne kva det kjem av. For han har aldri vert sånn før, med unntak av siste veka i løpetida. Han kan ligge og pistre og pipe, springer rett i buret til Cat på morgonkvisten når ho blir sleppt ut, rett på plassen til Cat i sofaen når ho går derifrå, han er høg i språket når han vil bort til ho (heva hode og høg, gjerne logrande, haleføring), og er generelt sett veldig "på" når det kjem til Cat.
Han har også blitt veldig jokkete av seg, noko eg ikkje har sett noko særleg til tidlegare. Han har prøvd seg på teppene i sofaen, og han tar seg gjerne ein jokkerunde på gensaren han søv på, på kveldstid. Men eg pleier å stoppe han då...

Han har også begynt og invitere ho til leik, og dei har aldri leika saman før. Men merkar også at han då prøvar hoppe på ho, om sjansen byr seg. 

Catania har ikkje forandra seg ein smule, etter det eg har sett. Sist ho hadde løpetid, var i September, og ny løpetid er ikkje venta før i april/mai. Ho har ingen teikn på løpetid no. 
Ho har heller ikkje innbilt, ingen overdreven vasking, tissing eller what so ever. Ho er seg sjølv lik.

Eg er ikkje vant med hannhundar, så kva kan dette komme av? 
Er det nokon form for 4- års krise? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være løpetisper i nabolaget som gjør at han "tar det ut" på Cat? Evt kan det hende Cat har litt problemer med analkjertlene? Kan hun ha en lett skjedekatarr? Det er gjerne slike ting som kan trigge hannhunder har jeg erfart. Evt om hun har en gryende UVI? Det er ikke så lett å vite alltid, med disse gutta :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Kan det være løpetisper i nabolaget som gjør at han "tar det ut" på Cat? Evt kan det hende Cat har litt problemer med analkjertlene? Kan hun ha en lett skjedekatarr? Det er gjerne slike ting som kan trigge hannhunder har jeg erfart. Evt om hun har en gryende UVI? Det er ikke så lett å vite alltid, med disse gutta :) 

Tenkte også at det kanksje kunne vere løpetisper i området, men då ville han vel vert meir idiot på seinsommaren/høsten også, når det var mange løpetisper i området? :P 
Analkjertlane trur eg ikkje det er. Ingen lukt, og ho har aldri vert plaga med dei.

Ho har ingen utflod, er ikkje rød og alt ser veldig tørt og fint ut på og rundt "løken" til Cat. Men kan jo alltids ta ein telefon til veterinæren og høre om det er noko som kan vere verdt og undersøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bellare skrev:

Tenkte også at det kanksje kunne vere løpetisper i området, men då ville han vel vert meir idiot på seinsommaren/høsten også, når det var mange løpetisper i området? :P 
Analkjertlane trur eg ikkje det er. Ingen lukt, og ho har aldri vert plaga med dei.

Ho har ingen utflod, er ikkje rød og alt ser veldig tørt og fint ut på og rundt "løken" til Cat. Men kan jo alltids ta ein telefon til veterinæren og høre om det er noko som kan vere verdt og undersøke.

Ja, strengt tatt burde han nok ha reagert på løpetisper tidligere også :)
Om du ikke ser noe utflod eller hun er plaget med analkjertlene, så er det sikkert ikke noe sånt ute og går heller nei. 
Jeg opplevde jo med min hannhund at han hadde ei spesiell tispe som han ALLTID var veldig på. Hver gang vi var på tur sammen, så lekte han omtrent voldtektsidiot om han fikk mulighet, selv om tispa ikke var i nærheten av å ha løpetid. Andre tisper brydde han seg ikke om. En annen gang opplevde jeg at vi var på tur med JeanetteH og hundene - og hun klemte ut analkjertlene til den ene tispa. Da ble Willy  helt tulling og skulle ri på henne tvert, lukte på henne og var generelt veldig innpåsliten. Fram til da hadde han ikke brydd seg overhodet liksom. 

Du kan jo forsøke og kjenne etter på analkjertlene er litt fulle? Og om de kanskje lekker litt? Nå bare slenger jeg ut forslag altså *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Ja, strengt tatt burde han nok ha reagert på løpetisper tidligere også :)
Om du ikke ser noe utflod eller hun er plaget med analkjertlene, så er det sikkert ikke noe sånt ute og går heller nei. 
Jeg opplevde jo med min hannhund at han hadde ei spesiell tispe som han ALLTID var veldig på. Hver gang vi var på tur sammen, så lekte han omtrent voldtektsidiot om han fikk mulighet, selv om tispa ikke var i nærheten av å ha løpetid. Andre tisper brydde han seg ikke om. En annen gang opplevde jeg at vi var på tur med JeanetteH og hundene - og hun klemte ut analkjertlene til den ene tispa. Da ble Willy  helt tulling og skulle ri på henne tvert, lukte på henne og var generelt veldig innpåsliten. Fram til da hadde han ikke brydd seg overhodet liksom. 

Du kan jo forsøke og kjenne etter på analkjertlene er litt fulle? Og om de kanskje lekker litt? Nå bare slenger jeg ut forslag altså *ler*

Han har jo ikkje budd med tisper før, så kanskje det er noke der...? Han har i vert fall blitt ein kåt gris i det siste, og det får han (og sikkert alle forbipasserande) høre når vi er på tur :whistle:

Reknar med eg hadde kjent det på lukta om det var anlkjertlane, men får sjå om eg får til å kjenne etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Bellare skrev:

Han har jo ikkje budd med tisper før, så kanskje det er noke der...? Han har i vert fall blitt ein kåt gris i det siste, og det får han (og sikkert alle forbipasserande) høre når vi er på tur :whistle:

:ahappy:

19 minutter siden, Bellare skrev:

Reknar med eg hadde kjent det på lukta om det var anlkjertlane, men får sjå om eg får til å kjenne etter.

Det er ikke nødvendigvis så lett å kjenne lukta, tror jeg, men... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider