Lemen Skrevet 9. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2016 Huff, det er så fortvilende når hunden ikke spiser. Min sliter i perioder med dårlig matlyst og det kan selvfølgelig ikke sammenliknes, men da lager jeg alltid Bone broth av høne og det setter igang apetitten hos min. Bone broth er veldig næringsrikt og mildt for magen. Oppskriften finner du her: http://healthypets.mercola.com/sites/healthypets/archive/2013/12/02/pet-bone-broth.aspx .Av kraften og kjøttet kan du lage en suppe som er lett å få i seg - om det er det å spise som er problemet hos din hund.. Selv om det dessverre kan høres ut som det er noe mer alvorlig på gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 9. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2016 Tunfisk i olje var ihvertfall en slager på matlei hund her i huset. Andre forslag har jeg ikke dessverre, hverken på mat eller på sykdom. Håper hun kommer seg til hektene igjen. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts