Gå til innhold
Hundesonen.no

{mag]

henrikke

Recommended Posts

Jnetebladet?fjortisbladet, kall det hva du vil har i det siste nummeret en artikkel om chi som mote hund.

jeg synes at artikkelen var bra, belyste problemet med useriøs avl og at moteting ofte ikke er gjennomtenkt.

Flere som har lest denne ?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folka i artikkelen er fra Ett rase forum om chihuahua der jeg også modererer.. det er Madeleine ( damen til kjelling) som fiksa kontakt med Mag og fikk til ett intervju der chi eierene får vist at de ikke syntes chihuahua er noe veske hund!

syntes det var en kjempe flott artikkel som smekker folk som bare tror det er en mote hund litt på fingra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heey

Ja, jeg og sonic er med!! hihi.. det er to bilder av meg, hvorav ett er med sonic, på to bein. Var et kjempegodt tiltak, selv om vi fikk lite plass i artikkelen. Men det var moro å treffe de andre og sosialisere bikkjene. Jeg var faktisk den eneste som ikke hadde klær på min hund, hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forresten bare nevne den hysterisk morsomme tv-reklamen for dame-bladet Kamille.. nå har hun ene berte dama en chihuahua som hun ikke kan finne, men det gjør ikke no, fordi hun skal kjøpe en ny en, som er mindre, og kan få plass i lomma... holdt på å le meg ihjel...

ME TOO:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...