xxx12345 Skrevet 2. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2016 Smula går på begge deler nå, og er fryktelig tørst! Kan dette være en bivirkning av en eller begge eller en kombinasjon av metacam og synolux? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 2. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2016 Det er ikke en uvanlig bivirkning Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2016 Takk, da trenger jeg ikke å bekymre meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 2. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2016 Mine hunder har kun gått på metacam ikke merket noe til det på de men,sikkert ikke uvanlig at det kan føre til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts