Gå til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Åh se der da! 😍🤩
    • Jeg har nettopp byttet bil fra Honda CR-v til Caddy maxi. Har "alltid" kjørt RAV4/Sportage/CR-v type biler og vært godt fornøyd med det. Har måtte skru ut bakseter, på de bilene som har kommet med det, for å få plass til et relativt stort hundebur. Nå har jeg danseplass i bilen, og den er så innmari god å kjøre at jeg lurer på hva jeg har drevet med tidligere😅 Må ha 4x4 for å komme meg opp til huset mitt på vinterføre. Og jeg er flere ganger i året 4-6 timer unna for trening/konkurranser/prøver. Det store minuset er diesel og bomring
    • Har lest gjennom den ja, men som jeg nevnte ønsker jeg ferskere innvendinger siden selv de tidligste svarene der er noen år gamle. Ja gjør det ikke enkelt for meg selv. Diesel er absolutt ikke uaktuelt, blir nokk det om jeg går for en form for varebil! Bensin er bare det som hadde vært optimalt med mitt kjøremønster og hybrid hadde bare vært foretrukket mtp lavere utgifter. Hvorfor vil du bytte til Caddy? Hvilken modell hadde du og synes du det har funket bra?
    • Denne dukket opp i flyttelasset i dag, må le litt, det er noen år siden!
    • Skal du ha hybrid (ikke plug-in) og firehjulstrekk, er det ikke mye å velge i i den prisklassen og nyere enn 2017. Er diesel helt uaktuelt?  Selv har jeg SUV-varebil, hatt den i 10år. Plass til to store bur ++. Diesel og firehjulstrekk. Når den skal byttes ut blir det mest sannsynlig Caddy. 
×
×
  • Opprett ny...