Gå til innhold
Hundesonen.no

Størrelse på Hurtta outdoors


Tempus
 Share

Recommended Posts

Skal bestille varmedekken fra Hurtta og er usikker på størrelsen.. Har en bichon havanais på rundt 5kg. Når jeg målte henne så det ut som hun var 34 cm, usikker på om jeg målte helt riktig. Størrelsene jeg står mellom er 33 og 36. Er det best å velge ett som er en cm kortere enn hva jeg målte henne til, eller er det bedre med ett som er for stort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tempus skrev:

Skal bestille varmedekken fra Hurtta og er usikker på størrelsen.. Har en bichon havanais på rundt 5kg. Når jeg målte henne så det ut som hun var 34 cm, usikker på om jeg målte helt riktig. Størrelsene jeg står mellom er 33 og 36. Er det best å velge ett som er en cm kortere enn hva jeg målte henne til, eller er det bedre med ett som er for stort?

Jeg hadde valgt det som var litt stort. Har tidligere endt med dekken som er akkurat litt for kort på rumpen, og da ender jeg opp med å ikke bruke det. Men nå liker jeg at dekkene går litt ned over rumpen.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...