Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdretter av papillon/phalene?


Gjest
 Share

Recommended Posts

Guest *Kat84*

Marbijo's 
Snob-Zone 
Taspitir
Fossehaugen 

Alle disse har forskjellige typer hunder, og har sine foretrukne farger så hvem som passer deg kommer helt an på hva du liker :) 
Lykke til med valget! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marbijo's 
Snob-Zone 
Taspitir
Fossehaugen 

Alle disse har forskjellige typer hunder, og har sine foretrukne farger så hvem som passer deg kommer helt an på hva du liker :) 
Lykke til med valget! 

Jeg har andre preferanser, og ville ikke nødvendig vis kjøpt fra disse...

Min oppfatning er at det er større bredde og høyere kvalitet på hundene i Sverige. Men det finnes bra hunder i Norge altså - for all del. Jeg vil spørre trådstarter HVA du ønsker deg, jeg. Hva skal du bruke hunden til? Hva er viktig for deg?

 

Det finnes et helt drøss med paillonoppdrettere, men det finnes mye forskjellig. Noen har store linjer, noen har små linjer, noen fokuserer på agility, noen på utstilling, noen på begge deler. Miljøet i Norge er ganske turbulent/uoversiktlig, og raseklubben finnes ikke lenger (konkurs) på grunn av underslag gjort av forrige styre. Så det er en jungel å lete igjennom!

Men det er som sagt enklere å anbefale noe hvis du sier litt om hva du er opptatt av :) 

Endret av Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...