Gå til innhold
Hundesonen.no

Kastrert hund slikker seg


Oda
 Share

Recommended Posts

Jeg har min første hannhund, Flex, som er førerhund og derfor kastrert. Jeg har registrert at når penisen hans blir stiv, vil han slikke og slikke på den. Jeg er redd for at han skal slikke seg sår på penisen og velger derfor å avlede ham med enten å gå en liten tur eller gi ham noe å tygge på.

Er dette normalt? Gjør jeg rett i å avlede ham eller er det nødvendige "hygienetiltak" han driver med? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste først "gjør jeg rett i å avlive ham"... ! :P

Hvor gammel er han og hvor lenge siden er det han ble kastrert?

Tenker det er riktig av deg å avlede ja, du kan jo la ham vaske litt, også få ham til å slutte. Kan fort bli sår hvis han holde på slik og er "manisk". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste først "gjør jeg rett i å avlive ham"... ! :P

Hvor gammel er han og hvor lenge siden er det han ble kastrert?

Tenker det er riktig av deg å avlede ja, du kan jo la ham vaske litt, også få ham til å slutte. Kan fort bli sår hvis han holde på slik og er "manisk". 

Nei, avlive Flexen min er det siste jeg vil :):)

Jeg vet ikke sikkert hvor gammel han var, trolig ett år eller yngre vil jeg anta, men på førerhundskolen sa de "i rett tid". Han huker seg ned når han tisser, løfter ikke på bakbeinet og interesserer seg ikke for markering. Om det er viktig kan jeg se om det står noe om det i papirene hans jeg fikk med ham fra førerhundskolen. Han er nå 3 år og 3 mnd.

Vet noen hvorfor han gjør dette? Det skjer kun når penisen er stiv. Til vanlig er det bare "generell renhold" som alle gjør i blant... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...