Vimsan Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Någon som vet om någon som tar på sig syhjälp? Skulle behövt hjälp med att fixa på en hundsele ? Siter
Snoffe Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Jeg har fått hjelp av skomaker en gang når jeg måtte ha hjelp til å fikse hundesele. Siter
Vimsan Skrevet 18. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2015 Skulle behöva sprätta upp två remmar för att så sy på dem igen men göra de kortare ? Siter
simira Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Jeg er arbeidsledig og tar syoppdrag i Oslo etter 1. oktober ihvertfall. Best på dekken, men skal vel alltids kunne fikse en sele også. Hvis du ikke har funnet noe innen da. 1 Siter
tonjek Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Skulle behöva sprätta upp två remmar för att så sy på dem igen men göra de kortare [emoji4]Det er jo fort gjort :-) 1 Siter
Vimsan Skrevet 19. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2015 Ja det är nog inte så svårt för den som kan ? är extra viktigt att det blir korrekt då det är den dyraste selen jag äger haha... Siter
mokken Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Skulle behöva sprätta upp två remmar för att så sy på dem igen men göra de kortare ?Jeg har fått gjort tilsvarende på webmaster selen her.Leverte den til skomaker 1 Siter
Recommended Posts