tmp Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Prøver her jeg... Er det noen geologer eller andre nerder her som vet hvor jeg kan få oppdatert informasjon om aktive vulkaner? Burde finnes en nettside for spesielt interesserte..? For øyeblikket er jeg spesielt interessert i hva som skjer med og rundt Cotopaxi i Ecuador. Men finner bare flere dager gamle artikler på nettet... Noen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Vet ikke helt hvorfor jeg vet.. men det finnes en del app som lover Iallefall og vise ny oppdatert info/aktivitet osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 25. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Vet du hva den heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Ja. Omg. Men står fullstendig stille for meg nå. Skal oppdatere her om jeg kommer på det. Er nettside der jorskjelvsaktivitet og utbrudd blir oppdatert kontinuerlig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Ja. Omg. Men står fullstendig stille for meg nå. Skal oppdatere her om jeg kommer på det. Er nettside der jorskjelvsaktivitet og utbrudd blir oppdatert kontinuerlig. http://www.volcanodiscovery.com/volcano-map.html?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts