Margrete Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Kanskje noen her kan hjelpe meg? Jeg er på jakt etter oppskrift med schæfer, slik at min mor kan strikke en fin islender til meg Bare hode har jeg funnet, men jeg vil ha hele kroppen og ikke oppstilt. Har sett det ett eller annet sted, men finner det ikke igjen. Hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayB Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Prøv å google knit chart german shepherd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 vet det skal være et program hvor du legger inn bilder og får mønster etter bildet men husker ikke hva det heter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 22. August 2015 Rapporter Share Skrevet 22. August 2015 Funker denne? Vet ikke om ravelry krever innlogging for å se det (gratis med profil uansett, så i så fall bare å lage), men det er gratis luemønster med schæfermønster man kan bruke. Eksempel på lua hvor hundene er strikket i riktige farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 23. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Åh, helt glemt å sjekke min egen tråd jeg Fant en side som kan lage oppskrift til meg, så mor får prøve å legge det inn i en genser på ett eller annet vis. Tusen takk alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts