yurij Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Skrevet 21. Juli 2015 Hadde basert meg på privat pass noen dager i august men nå ser det ut til at det brygger opp til løpetid så da må jeg se på alternativer for enten tispa eller hannene. Noen som har forslag til (litt mer enn bare) OK steder mellom Tvedestrand og Kjevik - ish? Siter
yurij Skrevet 21. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juli 2015 Har du vært der? veldig små rom ,og hvordan fungerer det med uteplass? Får kjøre forbi og se først Siter
Hundelykke Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Skrevet 21. Juli 2015 Dette er litt lengre bort, men jeg anbefaler Mandal Hundesenter på det varmeste! Fantastiske folk som jobber der, og kan mye om hund! Siter
yurij Skrevet 21. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juli 2015 Så veldig bra ut! Litt vel langt unna men takk for tips allikevel. Siter
Kokospaniel Skrevet 6. August 2015 Rapporter Skrevet 6. August 2015 Dette blir litt seint, men lever kennelen i Froland ennå? Ei i slekta har hatt bra erfaring med å ha kongepuddelen sin der ved flere anledninger. Siter
yurij Skrevet 6. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2015 Ja, den lever :/ Pippilotta valgte å få løpetid for 10 dager siden ca så da måtte vi utsette de opprinnelige planene. Ingen som tar imot løpetisper. Siter
Recommended Posts