Bee Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Vi hadde vår ring-debuet i dag. Fikk knallbra kritikk *stolt* Men... jeg skjønte jo ikke alt Hva betyr dette; 5 mnd gml tispe av MG type... Meget grov, middels grov, meget god (he he) Middels god..eller noe helt annet? Håper jo noen litt mer drevne kan forklare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Meget god tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 det er det med skriverne at de formulerer ord forskjellig, derfor ofte vanskelig å vite hva de mener, jeg vil tro meget god type;) Men som sagt man kan ikke vite=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Hei, Det betyr sikkert Meget God type - det er det vanligste å skrive i en slik sammenheng.. Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar