buddy13 Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2015 Noen som vet hvordan/hvor man kan få kvesset/slipt blad på barbermaskin? En Oster kjøpt på nettet...Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2015 Kan sendes inn til f eks hund-1.no, smaafe.no og sikkert flere også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 Det har ofte vært rimeligere å kjøpe nye fra HundiHuset enn å få slipt hos Småfeservice. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 30. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 Såpass? Dyrt altså? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 Spør om pris du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 Mer at enkelte somme tider har gode tilbud på skjær, enn at det er voldsomt dyrt å få de slipt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 Mer at enkelte somme tider har gode tilbud på skjær, enn at det er voldsomt dyrt å få de slipt� Det er min erfaring også. Når Hundihuset har tilbud på skjær har det lønt seg for meg å heller kjøpe nye skjær enn å sende inn til sliping - sist gang jeg sjekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2015 Dogstuff gjør det kjapt og til en god pris (85 kr) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 6. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2015 Takker for tips:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts