Gå til innhold
Hundesonen.no

Leilighet på Røa - ledig så fort som mulig


Lunatic
 Share

Recommended Posts

Jeg føler ikke jeg gjør annet enn å flytte for tiden, :P Jeg har nettopp sagt opp leiligheten her på Røa/Bogstad, og jeg vil helst flytte ut så fort som mulig. Det er 3mnd oppsigelsestid, men som sagt så vil jeg helst flytte i går så det er bare å si ifra om du trenger å flytte i nærmeste framtid ;)

Send meg en PM om du eller noen du kjenner er interessert! :)

Hund er selvfølgelig tillatt. @AnetteN bodde her med tre hunder, og @Benedicte bodde her også med tre hunder. Andre dyr og akvarier er ingen problem.

Limt inn fra @Benedicte sin siste annonse:

Leiligheten er på ca 70 kvadratmeter (kjellerleilighet). 12000,- i mnd inkludert strøm og internett. Leiligheten ligger på Røa, like ved Bogstad Camping. Det er kort vei til uendelig med turmuligheter.

Leiligheten består av: lang gang, kjøkken, to stuer, bad og to rom. Begge to er store nok til soverom, men det ene rommet har ikke gulvvarme. Vi har derfor brukt det som hunderom/bod. Det er spotter i alle rom, og i garderobeskapet i gangen og i den innerste stue.

Både 45- og 32-bussen går to minutter unna, samt at t-banen er 4 min unna med buss.

Retrieverklubbhytta ligger 20 minutter unna :)

Bilder har jeg ikke fått tatt enda, men det kommer om ikke så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh,fine leiligheten :D

Retrieverklubbhytta ligger bare et par min unna med bil :aww:

savner marka!

20 minutter for oss som ikke har kjøretøy :|

Jeg kommer til å savne marka skikkelig! Er så glad i leiligheten.. Men akkurat nå må man dessverre flytte. igjen. Men da får jeg en leilighet alene, og det tror jeg kommer til å bli veeeldig deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...