Jonnydeppa Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Hei, hunden min som er drektig har siden i går hatt diaré og gjort i fra seg inne flere ganger. Men jeg har oppdaget at det kommer mye slim ut i avføringen. Noen som har peiling på hva dette kan være og om det evt er farlig ? Mvh fortvilet hundemamma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Hvor langt på vei er hun? Sent fra min D6603 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnydeppa Skrevet 21. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Hun er rundt 5 uker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Jeg hadde nok tatt kontakt med veterinær med en gang for å få en sjekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts