Gå til innhold
Hundesonen.no

Erfaring fokusøvelsen til Maria Brandel


M&F
 Share

Recommended Posts

Hei!

Er det noen som har trent gjennom fokusøvelsen til Maria Brandel? Og i så fall er dere fornøyd? Hvordan gjorde dere for å gå fra fokus på godbit på bakken til fokus i fri ved fot?

Jepp, dette var det vi i gamle dager kalte kontakttrening det ... Bare at fokuset og blikket skulle være lås på ansiktet vårt.Nå er det mulig jeg gikk glipp av noe der, men føler at jeg hadde fått med meg alt på de tre gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, dette var det vi i gamle dager kalte kontakttrening det ... Bare at fokuset og blikket skulle være lås på ansiktet vårt.Nå er det mulig jeg gikk glipp av noe der, men føler at jeg hadde fått med meg alt på de tre gangene.

Ja jeg forsto det sånn at øvelsen starter med fokus på bakken og utvikles til fokus i foten. Jeg lurer på hvordan den utviklingen skjer, og om folk er fornøyd med måten å gjøre det på. Hvilke tre ganger mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg forsto det sånn at øvelsen starter med fokus på bakken og utvikles til fokus i foten. Jeg lurer på hvordan den utviklingen skjer, og om folk er fornøyd med måten å gjøre det på. Hvilke tre ganger mener du?

Jeg prøvde å se videoen tre ganger for å se om jeg gikk glipp av noe der :) En særdeles dårlig film om den var ment til å forklare noe, for overgangen mellom å stirre på godbiten til å stirre på fører/låse hodet på låret er ett langt hopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...