Gå til innhold
Hundesonen.no

Asics joggesko

Recommended Posts

For tre år siden kjøpte jeg to par med Asics joggesko som passet føttene mine perfekt. Jeg er plattfot og får beinhinnebetennelse bare jeg går ett skritt i feil sko. De parene jeg kjøpte da er utslitte, og jeg må ha nye sko. Prøvde før jul her på den lokale sportsbutikken, men de hadde ikke slike jeg så etter. Jeg må ha sko som er forhøyet på innsiden slik at fotbuen min kommer opp (i tillegg til tilpassede såler) og at den midtre delen av skoen er stabil.

På mine joggesko så er sålen hvit, og midt på så er sålen grå, slik at det er et grått felt på sålen der skoen er forhøyet på innsiden. Kan ta bilde av mine sko om dere ikke skjønner hva jeg mener :P Jeg bare lurte på om noen vet hva slags type modeller som kan tilsvare disse nå? For når jeg ser på bilder i nettbutikker så ser alle sko ut til å ha veldig flat såle, og fargene har forandret seg veldig, så jeg kan ikke se om det er samme modell på det heller.

Skal selvfølgelig reise til sportsbutikker og se, men tenkte det er greit å undersøke litt på nett også :) Jeg er veldig avhengig av disse skoene, og er lei meg for at de er så utslitte... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overpronerer, så jeg må også ha forhøyet såle på innsiden. Jeg har to par av samme modell, som jeg elsker, men er usikker akkurat nå på akkurat hvilken modell det er. Kan se om jeg finner ut av det når jeg kommer hjem :)

Tror å huske at jeg har hatt Kayano i hvert fall. Skal sjekke :)

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lurer rett og slett på om det er sånn overproneringssko, for jeg ser nå at alle de modellene har en bitteliten grå del på sålen, så kan jo hende det tilsvarer slik det var på de gamle modellene. For det var litt tydeligere på de gamle modellene. Tror de to jeg har er to forskjellige modeller også, for de har forskjellige farger og den gangen var det bare en farge eller to per modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvilke sko som passer meg, jeg vet bare ikke hva modellen heter :P

Men de ser akkurat ut som disse, bare at det er rosa på de stripene på sidene, så litt omvendt av det på bildet. Men sålen ser lik ut, med det samme grå feltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der fant jeg de jaggu, men ser ikke ut som de er i salg her lenger. Flashfire heter de, var så vidt jeg kunne se teksten på skoene, for de er så slitte :P

Edit: Den andre modellen er GT 2170, begge disse to liker føttene mine. Noen som vet hvilke modeller som tilsvarer disse nå? :)

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Har noen, men det hjelper bare til en viss grad :) Har blitt behandlet hos naprapat, og det gjorde meg veldig bra, men må gjøre noe med årsaken. Må inn til ortoped og få såler/sko. Er bare å få tid til det :P

Løser ikke problemet nei, men forebygger litt iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er ingen grunn til å ikke bruke tørrfôr som godbiter ellers også, det er jo bare mat, så lenge hunden vil ha det. Og vær for all del ekstremt forsiktig med AI. De stiller ikke vesentlige spørsmål som en veterinær vet å spørre før man behandler en hund. Kildekritikk er fint, men det kommer helt an på hvilke kilder man bruker. Og har lov til å bruke. Så enten er AI-en trent på ulovlig materiale, eller så har den et begrenset spenn av kilder. I tillegg er det ekstremt stor forskjell på hundehold i ulike land, så selv forutsetninger for forskning og råd fra profesjonelle vil variere stort.
    • Altså hvorfor har ikke jeg tenkt på dette?!  Så genialt med AI altså👏🏻  Har snakket med vetrinær igjen i går, og vi skal forsøke med Hills sitt allergifor:) Vi startet overgang i går og lillemann ELSKET det og «sorterte» maten i skåla for han skulle spise Hills-bitene først🤣  Det som var et kjempepluss var at foret har godbiter med samme ingredienser, så de kunne han få 4 stk av om dagen, selv om han er på eliminasjonsdiett. Så GJETT om det ble fest hjemme i går. Første godbit på mer enn syv uker.  Fikk også sove natta gjennom uten magetrøbbel og i morres var avføring fast og fin!    Har skikkelig tro på at dette skal bli bra🫶🏻 OG når vi forhåpentligvis starter provokasjonsdiett om noen uker så skal vi starte med VOM fra taste!    Tusen takk for gode råd folkens👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Dere er helt supre som tar dere tid til å svare, og nå er vi såå lykkelige i heimen😍    
    • Takk! 🥰 Jeg glemte at det finnes en verden av små butikker utenom gigantene. Du reddet dagen og uka og måneden, og potensielt hele sommeren min. Nettopp vært på kurstime med råfor klabb og klæss og isj, og så ikke veldig lyst på fremtiden. Får hamstre.
    • Et enkelt nettsøk ga meg flere nettbutikker som har det? Ellers så er det flere som har lignende produkter, jeg kjøpte noen veldig gode for noen år siden, men husker ikke merke nå. Var ikke K9.
    • Fortviler, fordi det er tomt for nomnoms 😨 Det perfekte snæck. Smakelighet på høyde med favoritt råfor, men i en konsistens som kan skjæres med ostehøvel, til tynne, store skiver som dekker store deler av tunga og ganen og gir maks bæng for the bucks - verdi per kalori - som belønning. Rene råvarer av dyr, ikke noe vegetabilsk tull som fillere, i verdens mest tasty snæck av en konsistens som ikke klæsser til lomma eller hendene. ..og det er TOMT. Lå to pølser igjen i hylla på K9 Hundesenter i dag. Jeg kjøpte den ene. Tomt.  You don't know what you've got till it's gone. Det der er en uerstattelig belønning. Alt annet er enten for tørt og for lav verdi, og feil form, eller for klæssete og ekkelt og uhygienisk å fare rundt hjemmefra med.   K9 Nomnoms er (var? 💔) den P E R F E K T E treningsgodbit.    Gid noen med litt kundegrunnlag kan pushe på K9 for å få de til å produsere mer av det der. Finnes faktisk ikke andre belønninger av samme kvalitet. Enten må vi nå ned på belønningsverdi, eller jeg må begynne klæsse med å ha Vom og kjøleelementer i lommene K9 Nom Noms  produsert av K9 Hundesenter - Midt-Norsk Kompetansesenter for hund.  Please, please! Noen med litt kundegrunnlag og salgsvolum, push dem for å få produsert mer av det der 🥺    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...