Gå til innhold
Hundesonen.no

Bergans police uniform - erfaringer

Malamuten
 Share

Recommended Posts

Meget fornøyd med min :) Den er tykkere i stoffet enn de vanlige bergans klærne og ergo mye mer holdbar. Om den er veldig kald kommel vell ann på hva du sammenligner den med men det er jo ikke noe særlig foring i den så her brukes den som regntøy rett og slett. Springer ikke i skauen i tørt og fint terreng i godt vær i dette settet men bruker den når det regner, er bløtt ute og en god del på vinteren. Vår/høst og sommer blir den kun brukt når det regner og er bløtt men på vinteren brukes den en god del uansett vær.

Er veldig glad i mitt sett og det er desidert det meste jeg har hatt fra bergans og det beste regntøyet.

ja de er svææære i størrelse

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sjekke min igjen. Har ikke hatt den på meg på snart 1år. Gravid, bekkenløsning og ekstrem svangerskapskvalme hører desverre ikke sammen med turer i skauen liksom :P Så jeg skal se hvilken størrelse jeg har. Buksa tror jeg var noen lunne grei med jakken er svæææær. gir en lyd i kveld når jeg har fått sjekka størrelsen på den igjen

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...