Gå til innhold
Hundesonen.no

Tinkies første EFIT!


Tinkie
 Share

Recommended Posts

Da klokken bikket 12, var jeg på gay-bar i Oslo for å høre broren til Musikeren synge. Det skulle være glitter-og-glam-kveld, gitt, så det var mange cross-dressere å se. Blant annet disse, som ledet showet.

5GjXCjcl.jpg

Neste morgen tok jeg en selfie eller to fordi jeg var så overrasket over hvor godt sminken fremdeles satt, men de får dere ikke se :lol: Dere får heller se frokosten min, rundt 11:00. Bakt søtpotet med taco-kjøttdeig, og så varmet i microen. NAM

tMUHt0Cl.jpg

Klokken 12:30 kom en venninne og dro meg med ut på tur!

"Kom igjen, da, mor! Treige kjerring..."

WuFaWHPl.jpg

13:30: Fremdeles ute på tur. Kuro har funnet seg verdens kuleste grein, som han bar med seg flere kilometer.

yjflTKhl.jpg

14:30: Kuro har funnet seg en ny kjæreste. Hun heter Saya, er 7 mnd gammel, og har løpetid. Kuro er kastrert og skjønner ikke hvorfor vi ble oppsøkt av en teit terrier. :huh:

8osVeE3l.jpg

15:30: Enda en shiba! WOOPWOOP DETTE er lykkedagen min, sier Kuro. :jump: Også dette en frøken med løpetid. Kuro kom innimellom bort til meg litt fortvilet og bare "Mor, hun lukter på tissen min... :ermm: "

WKl6lK3l.jpg

16:30: Inne fra tur, sliten Kuro har kapitulert på nystøvsugd gulv.

UHAFAAHl.jpg

17:30: Vi skulle egentlig møte et vennepar og grille ute, men det regnet. Så da ble det pølser i grillpanne inne istedet.

h8W7jg0l.jpg

18:30: Mitt første møte med Dungeons and Dragons er i gang! Her har pseudo-dragen min nettopp nesten blitt spist, en goblin har besvimt, en annen er død, og den tredje rømmer.

YTVVdprl.jpg

19:30: Fortsatt DnD. Kuro skjønner ikke hvorfor han ikke får oppmerksomhet når vi er FIRE mennesker i stua.

JfuzTpUl.jpg

20:30: Jeg har tryna over sekken til Nim mens vi prøvde å snike oss unna og erklærte for alle goblinene hvor vi var, så vi må løpe. Nim rir på villsvinet sitt, for det løper raskere enn henne. Kaffekoppen er tom.

N2zy9Q5l.jpg

21:30: Vi har akkurat fullført kveldens siste kamp, og besøket tar med seg verdenen og drar. Jeg gleder meg til å spille videre på tirsdag!

y3rwljFl.jpg

22:30: Kuro lurer på hvorfor kveldsturen kommer så sent. Ja, greit, vi gikk kjempelang tur tidligere, men det teller jo ikke NÅ LENGER

DyqQ0mTl.jpg

23:30: I seng med Kindlen og pus. Natta!

sjx8RrDl.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi er det SÅNN kindler ser ut? Det lignet jo på en side i en ekte bok! Jeg har alltid tenkt at jeg aldri vil lese bøker sånn, tenker jeg hadde fått vondt i øynene av den lyse skjermen og det ikke blir "ekte", men det der så jo ganske så autentisk bokaktig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi er det SÅNN kindler ser ut? Det lignet jo på en side i en ekte bok! Jeg har alltid tenkt at jeg aldri vil lese bøker sånn, tenker jeg hadde fått vondt i øynene av den lyse skjermen og det ikke blir "ekte", men det der så jo ganske så autentisk bokaktig ut.

Det føles veldig som å lese en ekte bok. Jeg trodde jeg ikke trengte en, jeg, siden jeg synes det er helt greit å lese på skjerm, men så fikk jeg denne til jul, og jeg er helt forelsket.

Så mange løpetisper ute også er han kastrert?? :shocked: Stakkars Kuro :sleep:

Neida, kanskje like greit?

Så ut som en koselig dag da :)

Veldig, veldig greit, faktisk :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...