Lions Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 Heisann. Skal hente min Border Collie valp om 3 uker. Har gått greit å vente hittils, men var å hilste på de små i helgen og da ble det straks mye verre å vente Fant derfor ut at jeg skulle begynne å handle det jeg trenger. Her er listen min hittils: - Mat- og vannskål - Seng - Halsbånd - Bånd/kobbel - Kong Hvilken størrelse bør kongen være? Tenkte å kjøpe en mindre først og bytte ut når valpen blir større :-) - Leker - Mat (skal kjøpe samme merke som oppdretter) Bøker har jeg allerede kjøpt og lest de fleste, men tar gjerne imot noen tips her også. Har lest: 100% Positiv hverdagslydighet, Valpesosialisering, valpen flytter hjemmefra Har også klikkertrening for din hund som jeg driver å leser nå. Tar imot tips til produkter innen hver kategori, og håper folk kommer med tips til ting jeg har glemt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 Så lenge du ahr det viktigste så er det morro å handle etter hvert. Ville lagt til ei klotang og kam eller børste eller lignende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lions Skrevet 26. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 Så lenge du ahr det viktigste så er det morro å handle etter hvert. Ville lagt til ei klotang og kam eller børste eller lignende Takk, klotang og børste hadde jeg helt glemt bort :-) Leker og slik skal jeg handle etterhvert, men vil ha litt til å begynne med også :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 En meget justerbar sele ville jeg kjøpt inn. Og en langline. Vil anbefale den svarte Kongen. Har hatt samme størrelsen til min hele tiden.Flåttpinsett er fint. Min har vært veldig destruktiv, så kompostgrinder fra Biltema har vært brukt mye for å stenge av områder hjemme (han har vært glad i å tygge på 50-tallsmøblene våre, grøss). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts