Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan man ha dårlig kjemi med en hund? - splittet fra "Vurderer å ompl.."

Huldra
 Share

Recommended Posts

Så nå snakker vi plutselig om å bo sammen med foreldre? For det er ikke det man har snakket om før, selv om jeg ser bl.a mine uttalelser dras inn i et nytt premiss.

Det er det som er problemet med denne diskusjonen: det er nye premisser og "men forresten, jeg snakker om dette spesifikke tilfellet".... Om alle kunne diskutert det samme, og ikke vilt forskjellige ting.... Dette henger ikke sammen på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har litt vanskelig for å skjønne hvorfor dere som aldri har opplevd "dårlig kjemi" (la oss si at det er de rette ordene å bruke) med en hund og ikke forstår at det finnes stiller spørsmålstegn ved

Hvordan kan du ha rett? Når noen forteller deg ærlig hvordan de føler det, så er jo deres opplevelse riktig. Hvordan kan den være noe annet? Utfallet i denne diskusjonen kan hverken du eller jeg defin

Jeg tenker slik: 1. gang: Greit 2. gang: skikkelig skikkelig uflaks! 3. gang: ikke bra, og en må se seg selv i speilet å tenke litt over hvorfor i all verden det blir slik gang på gang.