Zander&Pia Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Er det noen som skal på utstillingen til Sunnmøre Hundeklubb i Ålesund 21.mai da? jeg og Zander hadde vår debut der i fjor og gleder oss til å stille igjen der i år det er både Utst + LP + AG + AG Hopp der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Ja,jeg skal stille der og muligens gå agility med Mini(blir evt. debuten)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 21. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 spennende da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velvet86 Skrevet 21. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2006 Skal det være valpeshow der? Chanel er bare 8 måneder da <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Håper på å komme oss dit ja. Da stiller Saeta i juniorkl. og evt. Jóga i Åpen og/eller kl.I LP Må bare finne ut av buss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Ja,jeg skal stille der og muligens gå agility med Mini(blir evt. debuten)... Jeg skal også stille der Skal bo hos Catrine Håper i alle fall det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Jepp tror vi skal, stille eksteriør og forhåpentligvis i agility Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Hmm, kanskje, vet ikke enda.. må se ann økonomien litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Jeanette:Klart dere må komme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Ja ok rettelse: Vi SKAL til Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 22. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Skal det være valpeshow der? Chanel er bare 8 måneder da <_< var iallefall valpeshow i fjor, var valpeshow jeg stilte Zander på i fjor så gøy at det er så mange som skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamilla Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Jeg skal stille Marco mess sannsynlig, skal dit hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathrine Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Ahh, er jo ikke langt unna meg det.. må nok ta turen for å kikke da B) (men blir uten hund da..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velvet86 Skrevet 24. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2006 Flott, da stiller vi:) Må nesten det siden vi ikke bor langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar